سخنگوی قوه قضاییه:
سخنگوی قوه قضاییه طی تماسی تلفنی با رئیس کل دادگستری استان خوزستان که در حال بازدید از منطقه کوت عبدالله بود، گفت: مشکل به وجود آمده در این منطقه با جدیت از سوی قوه قضاییه در حال پیگیری است.
کد خبر: ۸۰۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 18 December 2019

غلامحسین اسماعیلی شامگاه دوشنبه در جریان پیگیری مشکلات منطقه کوت عبدالله طی تماس تلفنی خطاب به مردم این منطقه ضمن ابلاغ سلام رئیس قوه قضاییه، خواستار اهتمام همه جانبه مسئولان محلی برای رفع سریعتر مشکل به وجود آمده در منطقه شد.

وی با اشاره به اینکه موضوع مشکلات هموطنان در سراسر کشور برای آیت‌الله رئیسی یک دغدغه جدی است، افزود: هرجا مردم مشکلاتی داشته باشند رئیس قوه قضاییه نسبت به پیگیری آنها اقدام خواهد کرد که از جمله آن، موضوع منطقه کوت عبدالله در استان خوزستان است.

اسماعیلی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌های رئیس دادگستری استان که به نمایندگی از رئیس قوه در جمع مردم کوت عبدالله حضور پیدا کرده، هرچه سریعتر مشکل آبگرفتگی معابر و منازل منطقه برطرف شود.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: طبق گزارشاتی که ارایه شده، پیگیری این اقدامات لازم هم اکنون از سوی مسئولان محلی نیز در حال انجام است.

کوت عبدالله مرکز شهرستان کارون در استان خوزستان به دلیل نداشتن زیرساخت‌های شهری و ضعف در سیستم فاضلاب، در بیشتر مواقع به خصوص در زمان بارندگی‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار