جلسه مشترک مسئولان آموزش و پرورش و مدیریت شهری برای حل مشکلات فضای آموزشی منطقه ۲۲ پایتخت برگزار و انبوه‌سازان این منطقه به رعایت قانون و ساخت فضاهای آموزشی ملزم شدند.
کد خبر: ۸۰۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 18 December 2019

به گزارش تابناک تهران، به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، در این جلسه بر انجام تعهدات انبوه‌سازان بر اساس ماده ۱۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش برای احداث فضاهای آموزشی تاکید و مقرر شد تا با مساعدت شهرداری، موضوع توسط آموزش و پرورش پیگیری شود.
همچنین، به لحاظ ضرورت تأمین فضای آموزشی در منطقه ۲۲ تهران، مقرر شد شهرداری نسبت به مشخص‌کردن فضای آموزشی مورد نیاز در طرح تفصیلی منطقه، زمین مناسب با کاربری آموزشی برای احداث پنج واحد آموزشی را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهد.
تأمین سرانه آموزشی مورد نیاز در منطقه ۲۲ پایتخت مطابق با طرح تفصیلی منطقه نیز مورد تأکید ریاست شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت.
براساس این گزارش، با توجه به وجود برخی مشکلات در حوزه فضاهای آموزشی منطقه ۲۲ پایتخت و پیرو مذاکرات و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهر تهران مبنی بر رسیدگی به مشکلات این منطقه در حوزه تأمین فضاهای آموزشی، جلسه رفع مشکلات این فضاهای آموزشی به میزبانی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.
در این جلسه‌ محسن هاشمی رئیس، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران، علی شهری مدیرکل نوسازی مدارس استان، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مسئولان آموزش و پرورش منطقه پنج و شهردار منطقه ۲۲ حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار