رئیس شورای اسلامی استان البرز با بیان این که در دو جلسه آبان و آذر شورای حل اختلاف استان موضوع شورای شهر فردیس در دستور کار بوده است، گفت: در این جلسات مباحثی در خصوص انحلال شورا و یا تعلیق تعدادی از اعضا مطرح شده اما تصمیم‌گیری نهایی به جلسات بعد موکول شده است.
کد خبر: ۸۰۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 18 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ نادر ایزدبین در خصوص وضعیت شورای شهر فردیس و تصمیم‌گیری درباره آن در شورای حل اختلاف استان البرز گفت: شورای اسلامی استان در شورای حل اختلاف دارای نماینده است و بنا به گفته‌های نماینده شورای استان، موضوع شورای شهر فردیس در جلسه آبان و آذر مطرح شده است.

ایزدبین افزود: در این جلسات مباحثی در خصوص انحلال شورا و یا تعلیق تعدادی از اعضا مطرح و بررسی‌هایی صورت گرفته اما  به دلیل کافی نبودن مستندات ارائه شده، تصمیم‌گیری نهایی به جلسات بعد موکول شده است.

یکی از موضوعات مورد مناقشه در شورای شهر فردیس، انتخاب شهردار است.

گفتنی است تیرماه امسال، منوچهر غفاری شهردار وقت فردیس استعفای خود را اعلام کرد اما از تیرماه تاکنون شورای این شهر موفق به انتخاب شهردار نشده و این شهر حدود شش ماه است که شهردار ندارد.

اختلاف در شورای شهر فردیس یکی از موانع انتخاب شهردار است، به عنوان نمونه در نخستین روزهای ماه گذشته بود که یکی از اعضای شورا ادعا کرد برخی برای بر هم زدن جلسه انتخاب شهردار، با پلیس تماس گرفتند و گفتند که در شورای شهر بمب‌گذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار