مدیرکل مدیریت بحران استان:
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: باید بابت کم‌کاری و نقص‌های بعضی از دستگاه‌های متولی به علت کمبود تجهیزات و امکاناتشان در استان در ارائه خدمت، از مردم عذرخواهی کنیم.
کد خبر: ۸۰۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 17 December 2019

کیامرث حاجی‌زاده اظهار کرد: باید بابت کم‌کاری و نقص‌های بعضی از دستگاه‌های متولی به علت کمبود تجهیزات و امکاناتشان در استان در ارائه خدمت، از مردم عذرخواهی کنیم.

وی افزود: رسالت ذاتی ستاد مدیریت بحران، هشدار، اخطار و صدور اطلاعیه در راستای پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی است. در جلسه امروز هم مسائل و مشکلات، بی‌پرده عنوان شد.

حاجی‌زاده با اشاره به تشکیل ستاد مقابله با سیلاب در خوزستان ادامه داد: در این چهار ماه بیش از ۱۰۰ اطلاعیه و هشدار به دستگاه‌ها فرستاده شده است و آنها مکلف هستند پای کار باشند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده جهت تخلیه آب در پی بارندگی، گفت: همه دستگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ‌ پای کار آمدند و دستگاه‌های بزرگ تخلیه آب از شرکت ملی حفاری را از کیلومترها دورتر پای کار آوردیم و بر اساس تقسیم کاری که انجام شد، قرار شد ستادی در اهواز و کارون مستقر شوند.

وی افزود: تا امشب (سه‌شنبه) باید همه آب‌های سطحی دفع شوند. برای آبادان و خرمشهر نیز شرکت‌های معین قرار دادیم و کار به خوب پیش می‌رود.

حاجی‌زاده بیان کرد: بعد از این، به دستور استاندار خوزستان و بنا بر قانون ستاد مدیریت بحران، با دستگاه‌های کم‌کار برخورد خواهد شد و به مردم معرفی خواهند شد. اداره کل نوسازی مدارس مکلف شده است مدارس را برای استفاده دانش‌آموزان تا فردا مهیا کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار