علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از موفقیت تلاش های شورای حل اختلاف این استان برای برقراری صلح و سازش بین دو طایفه بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 17 December 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از موفقیت تلاش های شورای حل اختلاف این استان برای برقراری صلح و سازش بین دو طایفه بزرگ خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: با پیگیری و میانجیگری شوراهای حل اختلاف استان هرمزگان و جمعی از معتمدین محلی ، درگیری و اختلاف بین دو طایفه بزرگ غمگساری و ابراهیمی در شرق این استان پس از چندین سال به صلح و سازش منجر شد.
صالحی گفت: در این راستا تلاش اعضای شورای حل اختلاف با برگزاری جلسات مختلف با بزرگان، معتمدان و ریش سفیدان طوایف آغاز شد که سرانجام با عنایت خداوند متعال طی مراسمی با حضور مسئولین قضایی استان ، اعضای شورای تأمین ، معتمدین محلی و عموم مردم در راستای احیای سنت حسنه صلح و سازش اختلافات بین این دو طایفه خاتمه یافت.
وی افزود: طرفین در این جلسه هم قسم شدند که از این به بعد در کنار یکدیگر با صلح و صفا زندگی کنند و کینه و کدورتهای پیش آمده را از بین ببرند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد: در منطقه شرق هرمزگان با توجه به بافت قومی و طایفه‌ای که وجود دارد، خوشبختانه بیشتر اختلافات با حضور بزرگان، معتمدان و ریش سفیدان به سازش ختم می‌شود که در این راستا تلاش شده است در شورا‌های حل اختلاف استان از حضور افراد با تجربه، دارای نفوذ و معتمد اجتماعی استفاده شود که تا کنون نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.

موفقیت تلاشها برای صلح و سازش دو طایفه بزرگ در هرمزگان

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار