مترو شیراز سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸ به مناسبت روز ملی حمل و نقل به صورت رایگان به مردم خدمات ارایه می‌دهد.
کد خبر: ۸۰۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 17 December 2019

تابناک فارس به نقل از ایرنا:مدیر روابط عمومی سازمان قطار شهری شهرداری شیراز سه شنبه  اعلام کرد: امروز روز ملی حمل و نقل است و برابر مصوبه مجلس شورای اسلامی هر ساله خدمات مترو شیراز در این روز رایگان خواهد بود.

امین بیات اظهار داشت: برابر با مصوبه سال ۹۸ مجلس شورای اسلامی جمعا مترو شیراز در طول سال ۸ روز به صورت رایگان به شهروندان و مسافران بصورت رایگان خدمات ارایه می کند.

وی گفت: بنابر این مصوبه خدمات مترو شیراز ۳ روز اول مهرماه هر سال، روز قدس، ۲۲ بهمن هر سال مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی ایران،۱۵ اردیبهشت مصادف با روز شیراز، ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل و ۲۹ دی ماه هر سال مصادف با روز هوای پاک به صورت رایگان است.

مدیر روابط عمومی سازمان قطار شهری شهرداری شیراز اضافه کرد: مترو شیراز هر روز از ساعت ۶ و پنج دقیقه صبح خدمات دهی خود را آغاز می ‌کند و این کار تا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شب ادامه دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در پی بارندگی های دیروز و امروز مشکلی در خدمات دهی قطار شهری شیراز ایجاد شده یا خیر گفت: تاکنون بارش ها خللی در خدمات رسانی مترو شیراز ایجاد نکرده و آبگرفتگی در مسیرهای ریلی و ایستگاه های این کلانشهر نیز گزارش نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار