بیست و ششمین رویداد استار تاپی حمل و نقلی شو همزمان با چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در مصلی امام خمینی تهران تا پایان عصر امروز ۲۶ آذرماه فعال است.
کد خبر: ۸۰۶۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ 17 December 2019

به گزارش تابناک تهران، رئیس دبیر خانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در این باره اظهار داشت: ۱۰۰ شرکت کننده در این رویداد ایده های کاربردی را برای کمک به حل چالش های حمل و نقل کشور ارائه می کنند.

علی شهابی افزود: در این رویداد ۲۰ مربی و داور حضور خواهند داشت و آموزش های مربوطه را ارئه می کنند.

وی ادامه داد:  یکی از نقاط وزارت راه و شهرسازی و سازمان های زیرمجموعه آن در این نمایشگاه حضور دارند و کسب و کارها و ایده ها را مورد بررسی قرار می دهد تا فضای نوآورانه و دانش بنیان در استان ایجاد شود ضمن این که ایده ها مورد استقبال سازمان های حمل و نقلی قرار گرفته است و از آنها بهره مند خواهند کرد.

 رئیس دبیر خانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری با بیان این که ایده هایی که در زمینه حمل و نقل بوجود آمده باعث شده است کارها سریع تر از قبل پیش برود و خدمات در اسرع وقت ارائه شود اظهار داشت: باید ایده های برتر کاربردی و تجازی سازی شود که این نیازمند حمایت های دستگاه های مربوطه و پرداختن به توسعه شرکت ها دانش بنیان و استارتاپی هاست.
وی افزود: کارآفرینان در پی اجرای ایده هایی در قالب استارتاپ حمل و نقل درصدد هستند تا برای مشکلات راه حل هایی را اعمال کنند که با در نظر گرفتن زمان در کوتاه مدت ، مقرون به صرفه نیز است.

رئیس دبیر خانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره)شهرری با اشاره به اینکه شعار امسال نمایشگاه «حمل و نقل هوشمند و پایدار» است بیان داشت: با بهره مندی از ایده ها و کسب و کارها در آینده نزدیک شاهد توسعه حمل و نقل هوشمند خواهیم بود.

وی از فعالیت پنجمین نمایشگاه بین المللی دریایی و صنایع فراساحل در کنار این رویداد خبر داد و گفت: این رویداد نیز تا ۲۶ آذر ماه در مصلی بزرگ امام خمینی در حال برگزاری است.

این استارتاپ ها با هدف برگزاری کارگاه های آموزشی و انتخاب ایده های برتر از ۲۴ آذر تا پایان امروز ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار