معاون شرکت ملی‌حفاری ایران:
معاون شرکت ملی‌حفاری ایران در امور فنی و مهندسی گفت: نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری زمینه‌ساز ارتباط مستقیم میان صنعت و سازندگان برای بحث ساخت داخل است.
کد خبر: ۸۰۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ 16 December 2019

مهران مکوندی امروز ۲۵ آذرماه در حاشیه نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه صنعت نفت یک فرصت مهم برای شرکت‌های زیرمجموعه صنعت نفت و سازندگان و تامین کنندگان قطعات و تجهیزات است تا از نزدیک در زمینه‌های مختلف همکاری، رایزنی و تبادل نظر کنند.

وی افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار علیه کشورمان، برگزاری این نمایشگاه بهترین فرصت را به وجود می‌آورد تا سازندگان بخش خصوصی از نزدیک در جریان نیازهای شرکت‌ها قرار گرفته و توانمندی‌های خود را ارایه دهند.

مکوندی تصریح کرد: این شرکت از طریق امکانات ارتباطی نیز به طور مستقیم با شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در عرصه ساخت قطعات و تجهیزات در ارتباط است.

معاون شرکت ملی‌حفاری ایران در امور فنی و مهندسی که مسئولیت کمیته عالی تحول سامانه‌های اطلاعات مدیریت شرکت را نیز بر عهده دارد، عنوان کرد: یکپارچه‌سازی و همگام‌سازی اطلاعات مدیریت، گامی نوین در تحقق اهداف کلان مجموعه ملی‌حفاری ایران است.

وی خاطرنشان کرد: سامانه‌های اطلاعاتی در سازمان‌های کارآمد نقشی فراتر از تسهیل ارتباطات و اتوماسیون اداری برعهده دارند و این سیستم‌ها در شرایط مناسب توانسته‌اند بازوی سازمان برای تحقق راهبردها و اهداف باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار