رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات ساکنان یک مجتمع مسکونی دچار آتش‌سوزی در منطقه کیانپارس خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ 16 December 2019

ابراهیم قنبری اظهارکرد: ساعت ۳:۱۸ بامداد امروز (۲۵ آذرماه) در تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ این سازمان، خبر آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان۲ غربی کیانپارس اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این گزارش سریعا چهار دستگاه خودروی اطفای حریق و امداد و نجات با امکانات و تجهیزات کافی به محل حادثه اعزام شدند.

قنبری با اشاره به چگونگی وقوع این حریق، گفت: در این حادثه، یک دستگاه خودرو توسان در پارکینگ مجتمع مسکونی دچار آتش‌سوزی شده بود و در پی این حریق، دو دستگاه خودروی هیوندا و پژو ۴۰۵ هم در مجاورت توسان دچار دود گرفتگی شده بودند و دود و شعله‌های حریق به سرعت در حال گسترش بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با رعایت کامل نکات ایمنی به دو گروه تقسیم شدند؛ یک گروه در کمترین زمان شعله‌های آتش را خاموش و از سرایت حریق به مجتمع مسکونی و سایر خودروهای مستقر در پارکینگ جلوگیری کردند و همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان به منظور پیدا کردن افراد گرفتار احتمالی در میان دود به جستجو در طبقات مشغول شدند و ساکنان ساختمان مسکونی را خارج کردند.

قنبری بیان کرد: آتش‌نشانان ‌با استفاده از دستگاه فن فشار مثبت، دود را از ساختمان مسکونی خارج کردند و در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسید.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار