رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به وقوع باران، برف و مه‌آلودگی در جاده‌ها از باز بودن همه مسیرهای استان خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ 17 December 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت راه‌های خوزستان اظهار کرد: در روزهای اخیر با سه پدیده بارندگی، بارش برف و مه‌آلودگی در خوزستان مواجه هستیم. در محورهای شمال شرق مانند ایذه – دهدز و اندیکا – بازفت، بارش برف و در محورهای مرکزی، شمالی و جنوبی خوزستان نیز بارش باران وجود دارد. اوایل صبح نیز در اکثر محورها مه‌آلودگی وجود دارد.

وی افزود: در روزهای اخیر به دلیل مه‌آلودگی به ویژه در اوایل صبح در محورهای آبادان – ماهشهر و اهواز – ماهشهر، کاهش دید افقی بسیار شدید بود البته اکثر محورها درگیر مه‌آلودگی هستند اما این پدیده در محورها شدت و ضعف دارد.

دولتشاهی بیان کرد: در محور اندیکا به شهرکرد احتمال ریزش کوه وجود دارد و هر لحظه امکان انسداد مسیر وجود دارد، بنابراین توصیه می‌شود رانندگان تا حد امکان از این مسیر تردد نکنند. البته بیشترین تردد در این مسیر، ترددهای محلی است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در حال حاضر در دیگر محورهای خوزستان مشکل خاصی وجود ندارد و همه محورها باز هستند. گاهی اوایل صبح برخی محورها موقتا مسدود می‌شوند که رانندگان باید قبل از حرکت، وضعیت راه‌ها را بررسی کنند تا دچار مشکل نشوند. همچنین رانندگانی که قصد خروج از استان خوزستان را دارند حتما زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

وی گفت: در چند روز اخیر سعی کردیم ببیشتر محدودیت‌ها را برای اتوبوس‌ها اعلام و برای دیگر خودروها اطلاع‌رسانی کنیم تا با آرامش و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

دولتشاهی بیان کرد: سرعت مطمئنه مهم‌ترین عامل پیشگیری از حوادث است و رانندگان باید به این موضوع توجه کنند. همچنین در زمان مه‌آلودگی باید قبل از حرکت، سیستم روشنایی خودرو بررسی شود و چراغ‌های خودرو روشن بمانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار