رئیس شورای شهر خرمشهر:
رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر با اشاره به روند ابلاغ حکم شهردار خرمشهر زمان احتمالی صدور حکم دلف لویمی شهردار انتخابی این شهر را هفته آینده اعلام کرد.
کد خبر: ۸۰۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ 16 December 2019

موسی مطور جزیره اظهار کرد: اگر امور طبق برنامه زمان بندی شده پیش رود، این هفته نتیجه استعلام‌های شهردار جدید خرمشهر ابلاغ و محمود دلف لویمی هفته آینده به طور رسمی به عنوان شهردار خرمشهر معرفی و کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی در بخش دیگر صحبت‌هایش به مشکل آب‌گرفتگی معابر خرمشهر اشاره کرد و گفت: خرمشهر پس از بارندگی دچار آب‌گرفتگی معابر می شود که بیش از ۵ نقطه بحرانی دچار آب‌گرفتگی نیز شناسایی شده است.

رئیس شورای شهر خرمشهر ناکافی بودن ظرفیت شبکه فاضلاب شهری برای مهار هم‌زمان آب‌های سطحی و فاضلاب، فرسودگی و نبود نظارت بر اجرای طرح‌های فاضلاب را از عمده دلایل آب‌گرفتگی و طغیان فاضلاب خرمشهر در زمان بارندگی برشمرد.

وی گفت: از تابستان موضوع لایروبی شبکه‌های فاضلاب پیگیری شد اما کار در آن زمان انجام نگرفت و طی آخرین جلسه مصوب شد شهرداری ۲۰۰ میلیون تومان را در اختیار آبفا برای اجرای طرح قرار دهد و اکنون عملیات در چند نقطه بحرانی آغاز شده است.

مطور جزیره اعمال نظارت بر احداث سیستم دفع فاضلاب برای ساختمان‌های بلند مرتبه را هم خواستار شد و توضیح داد: سیستم فاضلاب فعلی پاسخگوی میزان فاضلاب انسانی ساختمان‌های بلند مرتبه نیست و در زمان صدور مجوز باید با تشکیل هیئتی به این موارد نیز نظارت شود.

وی خسارت‌های وارد به آسفالت و کف‌پوش پیاده‌روها را نتیجه رفع نشدن مشکل آب‌گرفتگی‌ها دانست و با اشاره به حضور میلیون نفری زائران حسینی در اربعین و کاروان‌های راهیان نور در خرمشهر خواستار نگاه ملی برای رفع مشکلات زیرساختی این شهرستان شد.

رئیس شورای شهر خرمشهر در خصوص لغو جلسه امروز شورای شهر نیز گفت: پیگیر عملکرد شهرداران مناطق و موضوع کنترل قیمت کالاها و توزیع ارزاق عمومی به نرخ دولتی، موضوع جلسه امروز شورا بود که کسالت یکی از اعضا باعث از حدنصاب افتادن جلسه شد.

۲۱ آبان محمود دلف لویمی که شهردار دارخوین و مدیر سازمان حمل و نقل کلان‌شهر اهواز را در کارنامه خود دارد با رأی قاطع اعضای شورا به عنوان شهردار خرمشهر انتخاب شد و طبق تقویم زمان‌بندی نهم دی آخرین مهلت رسمی برای عزیز ساعدی برای تصدی سمت سرپرستی شهرداری خرمشهر است و تا آن زمان باید تکلیف شهردار خرمشهر روشن شود.

منبع: مهر
برچسب ها: شهردار خرمشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار