منوچهر فخری :
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اختصاص عوارض تفکیک اراضی، الحاق اراضی، تغییر کاربری و ... در روستاها می‌تواند به دهیاران در توسعه روستایی کمک کند.
کد خبر: ۸۰۶۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 16 December 2019

نتیجه تصویری برای منوچهر فخری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پیش از ظهر دوشنبه در نشست بخشداران و دهیاران با متصدیان بنیاد مسکن استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه دهیاران باید برای تخصیص درآمدهای جدید کوشش کنند، ابراز کرد: تخصیص عوارض مربوط به تغییر کاربری، تفکیک و الحاق اراضی به محدوده روستا به دهیاران مؤثر در تأمین اعتبار برای توسعه و تقویت زیرساخت در روستا است.

منوچهر فخری همچنین افزود: قوانین مزاحم در تخصیص عوارض واگذاری و تفکیک اراضی برای توسعه روستاها باید موردبازنگری قرار گیرد، لذا لازم است مسئولان استان ضعف‌های قانون را شناسایی و به مسئولان کشوری بازتاب دهند.

فخری بابیان اینکه ارتقای دانش و آگاهی دهیاران عامل توسعه روستاها است و باید در این زمینه بیش‌ازپیش کار شود، ابراز داشت: ملاک و معیار در اجرای تغییر کاربری ،تفکیک اراضی روستایی و الحاق اراضی به محدوده روستا، قانون است.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه سه نفر از بخشداران، دو نفر از دهیاران و یک نفر از سوی بنیاد مسکن و با محوریت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان پیگیر بررسی موضوع دریافت عوارض بر اساس قانون شوند، تأکید کرد: این امر کمک خوبی به توسعه روستایی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار