رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران:
رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: بیش از ۵۰ درصد از سازندگان تجهیزات صنعت نفت کشور با ظرفیت کمتر از ۲۰ درصد کار می کنند
کد خبر: ۸۰۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ 15 December 2019

سیروس تالاری اظهار کرد: آمار دقیقی از مطالبات سازندگان تجهیزات نفتی از شرکت های دولتی و نفتی در اختیار نداریم اما در سال ۹۸ وضعیت پرداخت ها بسیار ضعیف بوده است.

وی افزود: بسیاری از سازندگان اوایل سال به شرکت های نفتی کالا و قطعات تحویل داده اند اما هنوز پولی بابت این قطعات تحویلی دریافت نکرده اند.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران تصریح کرد: سازندگان تجهیزات صنعت نفت در دریافت مطالبات خود به ویژه در بحث قراردادهای سرمایه ای دچار مشکل هستند.

تالاری عنوان کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور و با توجه به حجم مطالباتی که این سازندگان از شرکت های نفتی دارند، این سازندگان فشار بسیار زیادی را متحمل می شوند.

وی عنوان کرد: وقتی جامعه دچار رکود می شود، این رکود بر همه بخش ها سایه می اندازد و سازندگان صنایع نفت و گاز نیز از این مساله مستثنی نیستند.

رییس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: بیش از ۵۰ درصد از سازندگان تجهیزات صنعت نفت کشور با ظرفیت کمتر از ۲۰ درصد کار می کنند و البته سازندگانی نیز هستند که با ظرفیت های بالای ۸۰ درصد مشغول به تولید هستند.

تالاری بیان کرد: هیچ مشکلی از نظر قوانین بالادستی برای حمایت از سازندگان وجود ندارد و از این رو از دولتمردان درخواست داریم تا در چهارچوب قوانین از ما حمایت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار