رئیس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خوزستان:
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شهریه سرویس مدارس مطابق با نرخ‌نامه مصوب است و دریافت شهریه بیشتر، تخلف به حساب می‌آید.
کد خبر: ۸۰۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 23 December 2019

حمید آل‌کثیر اظهار کرد: گزارش‌هایی مبنی بر تخلف سرویس‌های مدارس در زمینه افزایش قیمت با توجه به افزایش نرخ بنزین داده شده ‌است که به همه شکایت‌ها رسیدگی می‌شود.

وی افزود: نرخ سرویس مدارس به صورت قانونی مشخص شده است و سرویس‌های مدارس نمی‌توانند به بهانه افزایش قیمت بنزین، شهریه را افزایش دهند. شهریه سرویس مدارس مطابق با نرخ‌نامه مصوب است و دریافت شهریه بر خلاف نرخ‌نامه، تخلف به حساب می‌آید.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: هر جا تخلفی در افزایش نرخ سرویس مدارس چه از سوی رانندگان سرویس‌های مدارس و چه از سوی شرکت‌های پیمانی صورت گیرد، برخورد می‌کنیم.

وی ادامه داد: والدین می‌توانند شکایات خود را در سامانه ثبت شکایات، به شماره ۳۰۰۰۸۷۷۸ تاکسیرانی اهواز ثبت کنند. مسئولیت اصلی رسیدگی به تخلف سرویس‌ مدارس با شهرداری است.

آل‌کثیر در پایان گفت: گروه‌های بازرسی شهرداری در بخش تاکسیرانی و آموزش و پرورش استان در صورتی که تخلفی مشاهده کنند، برخورد می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار