سرمربی نفت مسجد سلیمان می گوید چیزی نمانده بود که رکورد شکست ناپذیری ما شکسته شود که به لطف خدا توپ آخر با ضربه سر بسیار زیبای عماد میرجوان به گل تبدیل شد...
کد خبر: ۸۰۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 15 December 2019

مهدی تارتار در کنفرانس خبری بعد از دیدار با تیم پارس جنوبی جم گفت: سعی کردیم به گل برسیم و خداراشکر تغییرات جواب داد ولی خیلی دیر! چیزی نمانده بود که رکورد شکست ناپذیری ما شکسته شود که خدا عنایت کرد و توپ آخر با ضربه سر بسیار زیبای عماد میرجوان به گل تبدیل شد و توانستیم این روند را کماکان ادامه دهیم. فکر می کنم در مجموع نتیجه تساوی در برابر پارس جنوبی جم عادلانه است.

وی اظهار کرد: الحمدلله تا امروز و تا اینجای کار توانسته ایم نتایج قابل قبولی را کسب کنیم ولی با توجه به اینکه این سه تیم نفتی هواداران پرشور و محرومی دارند امیدوارم که مسئولین عنایت ویژه داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: البته شنیده ایم که وزیر محترم دستوراتی برای حل مشکلات این سه تیم داده است، امید داریم که سریع تر انجام شود. اقدامات به موقع باشد تا این سه تیم دچار مشکل نشوند.

تارتار افزود: امیدوارم تیم پارس جنوبی جم حمایت شود و بتواند سال های سال در لیگ بماند. همچنین خوشحالم که مشکل هتل اینجا حل شد و همه تیم ها می توانند در شهر جم اسکان یافته و در کنفرانس ها و بازی ها شرکت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار