معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر قزوین:در ساعت ۸:۱۰ روز شنبه در پی واژگونی یک دستگاه پیکان در کیلومتر ۸۷ محور قزوین - رازمیان ، متاسفانه ۴ مصدوم بر جای گذاشت که بلافاصله نزدیکترین تیم امدادی از پایگاه رازمیان به محل حادثه اعزام شد.
کد خبر: ۸۰۵۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱ 15 December 2019

نجات دانش آموزان حادثه دیده در یک  عملیات مشترک

به گزارش تابناک قزوین،حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قزوين اظهار داشت: در ساعت ۸:۱۰ روز شنبه ٢٣ آذر ماه در پی دریافت گزارش واژگونی یک دستگاه پیکان (سرویس مدرسه) در کیلومتر ۸۷ محور قزوین - رازمیان ، بعد از روستای طیاندشت متاسفانه ۴ مصدوم بر جای گذاشت که بلافاصله نزدیکترین تیم امدادی از پایگاه رازمیان به محل حادثه اعزام شد.

وي در ادامه گفت : به دلیل صعب العبور بودن منطقه و وخیم بودن حال ۳ نفر از مصدومین، بلافاصله هماهنگی های لازم با سازمان امداد و نجات جهت اعزام تیم امداد و نجات هوایی از طریق مرکز EOC استان صورت گرفت.

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قزوين افزود : بالگرد جمعیت هلال احمر به همراه تیم واکنش سریع استان بعد از طی مسافت مذکور پس از حدودا ۱۰ دقیقه به روستای خسرود رسید که مصدومین توسط اورژانس از محل حادثه به آنجا منتقل شده بودند.

هاشمی در ادامه عنوان كرد : تیم امداد هوایی ۳ نفر از مصدومین حادثه شامل دو دانش آموز و راننده پیکان که دارای آسیب دیدگی ستون فقرات شده بود، از اورژانس تحویل گرفته و در کمترین زمان توسط بالگرد به بیمارستان ولایت که دارای پد بالگرد می باشد منتقل نمودند . یک مصدوم دیگر نیز به صورت زمینی توسط عوامل امدادی پایگاه رازمیان جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید رجایی انتقال داده شد.

معاون امداد و نجات استان قزوين خاطر نشان کرد : این عملیات نجات موفق حاصل نشست های کارشناسی مشترک در سطح استان و شهرستان و بر اساس تفاهم نامه همکاری فی مابین و ظرفیت های هم افزایی موجود صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار