سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری:
سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری با بیان این که با برد برابر مس سونگون به بازگشت به جدول امیدوار شدیم، گفت: رده هشتم، جایگاه واقعی ما نیست. جزو سه چهار تیم برتر کشور هستیم و پتانسل برگشت به جدول را هم داریم.
کد خبر: ۸۰۵۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ 14 December 2019

کیاوش علاسوند پس از پیروزی ۳ بر ۲ تیمش در هفته بیستم لیگ برتر فوتسال کشور برابر مس سونگون، اظهارکرد: خوشحالم که برای بار دیگر در خدمت مجموعه ملی حفاری هستم. در طول هفته تلاش کردیم که داشته های بازیکنان را با تفکراتی که داشتم به آن ها برگردانم.

وی با بیان این که مربیان گذشته تیم نیز خیلی زحمت کشیدند، گفت: تلاش کردیم تا شور و هیجان را به بازیکنان بگردانیم و انگیزه لازم را هم به آن ها دادیم. خودشان هم انگیزه مضاعف داشتند. در بازی با مس سونگون به ویژه در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در پایان بازی اشتباهاتی داشتیم و البته فشار سنگینی به تیم آمد زیرا حریف برای پنج دقیقه از سیستم پاور پلی استفاده کرد که برای تیم ما سنگین بود. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم و به برگشت به جدول امیدوار شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آینده تیم ملی حفاری را چطور می بینید؟ عنوان کرد: آدم با امید زنده است و تلاش مان را می کنیم. هدف ما این است که کمترین امتیاز را از دست بدهیم و در تمام دیدارها با سعی و تلاش بازی کنیم تا تماشاگران خوشحال به خانه هایشان برگردند.

علاسوند ادامه داد: باید به جدول برگردیم زیرا جایگاه جدولی ملی حفاری واقعی نیست. جایگاه واقعی ما قرار داشتن در رده هشتم نیست. ما جزو سه چهار تیم برتر کشور هستیم و ملی حفاری پتانسل برگشت به جدول را دارد. باشگاه و بازیکنان باید به شرایط ایده آل برگردند و می توانند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار