سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که قطعا از تیم جدا می‌شوم، گفت: بازی با پارس جنوبی آخرین حضور من روی نیمکت خواهد بود و به خاطر جو مسمومی که یک شخص ایجاد کرده است، می‌روم.
کد خبر: ۸۰۵۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 14 December 2019

مهدی تارتار پیش از صحبت درباره اتفاقات اخیر در این تیم، اظهارکرد: وقتی برای بازی امروز (شنبه) با پارس جنوبی در هتل جم مستقر شدیم، مردم ما را سورپرایز کردند و با دسته گل به استقبال ما آمدند و یاد زمان فعالیتم در این شهر افتادم که از آن‌ها تشکر می‌کنم.

وی در ادامه گفت:‌ من فکر می‌کنم در دو سه ماه گذشته یکی از مسئولان که وظیفه دارد همیشه کنار تیم باشد و مشکلات را مرتفع و زمین تمرین را آماده کند، خیلی کم لطفی داشت و نسبت به این مسایل بی‌تفاوت بود. ما به خاطر این‌که زمین‌مان زیر کشت رفت، مجبور شدیم، بیش از ۲۰ روز در اهواز و تهران تمرین کنیم و بعد نیز به مسجدسلیمان برگردیم و در زمین خودمان کار کنیم.

تارتار که با یک برنامه فوتبالی صدا و سیما گفت‌وگو می‌کرد، عنوان کرد: ما به شهر خودمان برگشتیم تا برای بازی با سیرجان تمرین کنیم ولی این مهم محقق نشد ولی از این بازی نیز با تساوی عبور کردیم. بعد هم بازی با سایپا را در پیش داشتیم که از آن مسئول محترم که البته دیگر کنار ما نیست، خواستم زمین تمرین در مسجدسلیمان را باتوجه به بارندگی که بود، مهیا کند تا کارهای تاکتیکی را انجام دهیم که او هم قول داد، حتما این کار را انجام می‌دهد. اما وقتی به محل تمرین تیم رفتم، دیدم که زمین پر از آب است.

وی گفت: سراغ آقای مسئول را گرفتم و بعد هم با او تماس داشتم که کجا هستی؟ او گفت "دزفول هستم و به مسئولان فضای سبز گفته‌ام شرایط را فراهم کنند". من هم با ناراحتی و با صدای بلند به او گفتم که اگر نمی‌توانی، کار را رها کن و برو و بعد هم تلفن را قطع کردم. به هر حال در روزی که باید تمرین تاکتیکی می‌کردیم، تمرینات را پشت دروازه برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: طبق معمول با کادرفنی بعد از تمرین ماندیم و خودمان تمرین می‌کردیم که از فرم خارج نشویم. داشتیم کار می‌کردیم که یک باره آن آقای مسئول با یکی از لیدرهایی که می‌گویند منتسب به باشگاه است که البته به نظرم منتسب به خود این آقای مسئول بود، با مشت‌های گره‌ کرده و با نیت درگیری فیزیکی وارد زمین شدند و به سمت ما آمدند.

وی ادامه داد: خدا را شکر مسئول کانون هواداران باشگاه در محل تمرین بود و نگذاشت اتفاقی بیفتد. بلافاصله نیز دادستان، نیروی انتظامی و هیات‌مدیره باشگاه خودشان را به محل تمرین رساندند. تا حالا در عمر ورزشی‌ام ندیده بودم که یک مسئول تیم از این طریق بخواهد بگوید که چرا شما تلفنی فریاد زده‌اید. بعد نیز او از سِمت خود عزل شد. البته آن فرد سپس در فضای مجازی شیطنت و همه جا اعلام کرد، باتوجه به این‌که مخالف رفتن تیم به دیگر شهرها بودم، برکنار شدم.

تاتار عنوان کرد: صبح بازی با سایپا بود که از ساعت ۵ صبح تا حدود ۱۱ صبح، برق محل اسکان بازیکنان قطع می‌شود که بعد نیز بازیکنان به من گفتند تا صبح از سرما لرزیدیم. نمی‌دانم چرا باید ۸ تا ۹ ساعت برق مجموعه قطع شود.

وی گفت: وقتی وارد استادیوم شدیم، آن هواداری که عاشقانه تیمش را تشویق می‌کرد، دچار دو دستگی شده بود و نزدیک به ۲۰ تا ۳۰ درصد ورزشگاه راه‌شان را از سایر هواداران جدا کرده بودند و آن شخص خاص، مورد حمایت قرار گرفت. زمانی که یک بر صفر عقب بودیم، بازیکن من دشنام شنید. بعد از آن همه نتایج خوب، این مشکلات را به وجود آورد و به خاطر خودخواهی‌اش همه چیز شهر را بهم ریخت. اگر کسی تیم خود را دوست دارد و تعصب آن را دارد، پس چرا شیطنت می‌کند؟

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان بیان کرد: من تا نیم‌فصل حق و حقوقم را گرفته‌ام و امروز نیز روز آخر نشستن من روی نیمکت نفت است. بعد از آن اتفاق می‌خواستیم با کادرفنی‌ام برویم، اما به عشق مردم و هیات‌مدیره محترم باشگاه ماندیم. باید از نصیریان‌دوست، مولایی و شجاعی (اعضای هیات مدیره باشگاه) و ناصری (مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان) که آدم‌های بسیار با شخصیتی هستند، تشکر کنم. به هر حال باتوجه به این‌که ۵۰ درصد حق و حقوقم را گرفته‌ام، قطعا از نفت جدا می‌شوم و بازی با پارس جنوبی آخرین حضور من روی نیمکت خواهد بود و به خاطر آن جو مسمومی که آن شخص ایجاد کرده است، می‌روم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار