هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان؛
تیم فوتسال ملی حفاری در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور برابر رهیاب تهران تن به شکست داد.
کد خبر: ۸۰۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 14 December 2019

ملی حفاری روز، جمعه در دیداری خانگی رو در روی تیم رهیاب تهران قرار گرفت. این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم تهرانی به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند که سهم ملی حفاری بیشتر بود و باتوجه به دفاع خوب تیم حریف، تنها برای یک بار موفق به بازکردن دروازه تیم تهران شد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز حریف موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. ملی حفاری که به این برد برای تداوم صدرنشینی نیاز داشت و توپ هایش یکی پس از دیگری راهی درون دروازه تیم رهیاب تهران نداشتند، در دقایق پایانی از سیستم پاور پلی استفاده کرد تا به گل برسد.

در حالی که ملی حفاری از سیستم پاورپلی استفاده می کرد، حریف موفق شد در دقایق پایانی گل دوم را به ثمر برساند. پس از آن نیز ملی حفاری نتوانست بازی را به تساوی بکشاند و بر این اساس بازی برده را با شکست از زمین خارج شد.

تیم ملی حفاری در این دیدار سهیلا ملمولی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و این بازیکن از جایگاه تماشاگران نظاره گر کار تیم خود بود.

باتوجه به بارندگی در اهواز، هواداران تیم ملی حفاری، استقبال کمتری از بازی تیم شان داشتند.

پس از این بازی، بازیکنان تیم تهرانی که به برد شیرینی برابر ملی حفاری دست پیدا کرده بودند، در رختکن به جشن و پایکوبی پرداختند.

همچنین پالایش نفت آبادان در خانه میزبان تیم هیات اصفهان بود که موفق شد با ۱۷ گل حریف خود را شکست دهد. آبادانی ها با تقویت تیم در تعطیلات نیم فصل، طی هفته های اخیر بازی های بسیار خوبی را به نمایش می گذارند.

در حال حاضر ملی حفاری و پالایش نفت آبادان به ترتیب در رده های دوم و هفتم جدول رده بندی قرار دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار