معاون شرکت ملی نفت ایران تاکید کرد:
معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با تاکید بر ضرورت حمایت فنی و مالی از سازندگان از سوی بخش دولت گفت: در پرداخت مطالبات سازندگان دچار تفسیرهای سختی می شویم و در این زمینه امیدواریم بتوانیم مطالبات سازندگان را به موقع پرداخت کنیم.
کد خبر: ۸۰۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۷ 14 December 2019

فرخ علیخانی در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان که امروز 22 آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه کشور در مجموع نفت و گاز در جهان در مکان اول است و در این زمینه سه استان خوزستان، بوشهر و هرمزگان قطب های نفت و گاز و پالایشگاهی کشور هستند.

وی افزود: خوزستان نقش و پتانسیل های بسیار زیادی در حوزه نفت، گاز و پالایشگاه دارد و از این رو باید این استان به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید تصریح کرد: در راستای تولید ایمن و پایدار، پیمانکاران و سازندگان نقش بسیار مهمی دارند. سازندگان بخشی از این تیم همراه در تولید ایمن و پایدار هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند.

علیخانی عنوان کرد: باید نگاه گروهی به سازندگان و پیمانکاران داشته باشیم تا بسیاری از مشکلات به صورت درونزا حل شود.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی انتقال نفت گوره - جاسک اظهار کرد: با توجه به پتانسیل هایی که در کشور وجود دارد، بخشی از این طرح نصیب خوزستان شده است و خوزستان سهم بسیاری در تامین خط لوله این طرح دارد.

علیخانی عنوان کرد: وضعیت کشور در بحث های تکنولوژی در فازهای یک و دو پیشرفت های خوبی داشته است اما سازندگان حوزه صنعت نفت باید به بحث های تکنولوژی و دانش این حوزه توجه جدی تری داشته باشند.

معاون شرکت ملی نفت ایران در امور تولید گفت: سازندگان بیشتر به بخش ساخت مکانیکال کالا توجه دارند و به بحث های دانشی کمتر توجه می کنند. در این زمینه با درگیر کردن شرکت های دانش بنیان می توانیم در زمینه تولیدات تکنولوژی کالا موفق عمل کنیم.

علیخانی اظهار کرد: نمایشگاه ها، محل عرضه توانمندی ها است و در این زمینه انتظار داریم تا برای نمایشگاه ها اهدافی در نظر گرفته شود و برای تحقق آن اهداف تلاش شود.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت های فنی و مالی از سازندگان از سوی بخش دولت گفت: در پرداخت مطالبات سازندگان دچار تفسیرهای سختی می شویم و در این زمینه امیدواریم بتوانیم مطالبات سازندگان را به موقع پرداخت کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار