سرمربی تیم تراکتور گفت: از بازیکن سالاری حمایت نمی‌کنم اما بازیکنان بزرگی داریم و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.
کد خبر: ۸۰۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 13 December 2019

احد شیخ لاری، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل فولاد گفت: برد و باخت در فوتبال طبیعی است و برخی از مواقع یک پیروزی می‌تواند تمام مشکلات تیم را حل کند. قصد انتقاد از کادر فنی قبلی را ندارم اما در بسیاری از خطوط تیم نیاز به بازنگری دارد و از لحاظ روحی هم شرایط شرایط مناسبی نداریم. در طی ۴۸ ساعت دو برابر آنچه می‌شد کار کرد، تمرین کردیم تا به این بازی برسیم. با فرصت دادن به جوانان تلاش خود را می‌کنیم، اگر به ما فرصت دهند تیم را هر چه سریع‌تر به شرایط آرمانی می‌رسانیم. برای کسب نتیجه به زمان نیاز داریم. ایجاد ساختار هم به زمان نیاز دارد. ما نیاز به صبر و حمایت داریم تا این تیم به کیفیت مطلوب نزدیک شود.

شیخ‌لاری درباره دیدار تیم خود برابر ماشین سازی تبریز گفت: در آن بازی مالکیت توپ به نفع ما بود و بیش از ۶۰۰ پاس دادیم و سعی کردیم بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم. من به پست تخصصی زیاد اهمیت نمی‌دهم و اعتقاد دارم ویژگی‌ بازیکنان فراتر از یک پست تخصصی است. بعد از این دیدار، یک تیم آنالیزور و یک بدنساز که بیشتر از ما اطلاعات داشته باشد، برای تیم جذب خواهم کرد.

او در پاسخ به این سوال که در بازی فردا کدام بازیکنان محروم و مصدوم هستند گفت: شجاعی و میمبلا چهار اخطاره هستند و سوگیتا، سلیمی و اسدی هم مصدوم‌اند.

شیخ لاری گفت: هواداران از نتایج تیم آزرده خاطر شدند و از آنها می‌خواهیم که از تیم حمایت کنند. بازیکنان تیم تراکتور بزرگ اما ظریف هستند. اگر اشتباهی صورت گرفته به حساب من بنویسید و از بازیکنان تیم حمایت کنید تا تیم به نتایج دلخواه برسد. تا اینجای فصل زمان زیادی از دست داده‌ایم. چهار روز برای تمرین فرصت داشتیم که تنها دو روزش را موفق به تمرین شدیم.

سرمربی تیم تراکتور درباره دنیزلی، سرمربی سابق این تیم هم گفت: قصد ندارم کار دنیزلی را زیر سوال ببرم اما ایشان همان کارهایی را می‌کردند که در زمان پاس تهران هم انجام می‌دادند، در حالی که شرایط فرق کرده است. نمی‌خواهم از بازیکن سالاری حمایت کنم اما بازیکنان بزرگی داریم و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور نرسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار