علیرضا آشناگر استاندار سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان بابیان اینکه انجام امور فرهنگی به‌نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده محسوب می‌شود، گفت: شهرداری‌های استان ۱۰ درصد بودجه خود را به فرهنگ‌سازی اختصاص دهند.
کد خبر: ۸۰۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 12 December 2019

 

نتیجه تصویری برای علی‌رضا آشناگر

استاندار سمنان صبح امروز در جلسه پیگیری مصوبات توسعه مهدی‌شهر به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان بابیان اینکه انجام کار فرهنگی هزینه نیست، بلکه به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده محسوب می‌شود، ابراز داشت: بر این اساس شهرداری‌های استان می‌بایست حداقل ۱۰ درصد از کل بودجه خود را به انجام امور فرهنگی و فرهنگ‌سازی در سطح شهر اختصاص دهند. ‌

وی بابیان اینکه تامین آب شرب شهر شهمیرزاد از اولویت‌های اصلی و ضروری است که باید در دستور کار واقع شود، ابراز داشت: از آبفای شهری انتظار می‌رود مشکلات این حوزه را احصا و برای رفع آن اقدامات لازم را انجام دهد.

علیرضا آشناگر بابیان اینکه شهرداری‌های استان سمنان برای ایجاد نشاط و تفریح و ورزش کودکان باید زمین‌های بازی محلات را سامان بخشی و تجهیز کنند، افزود: این اقدام به‌سلامت محور بودن جامعه، افزایش نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌ها می‌تواند بسیار کمک کند.

آشناگر در ادامه تصریح کرد: طی جلسه‌ای با مهندسان مشاور طرح جامع شهر مهدی‌شهر، موارد و مباحث پیرامون تعریض خیابان امام (ره) بررسی و اگر بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته نیاز به تعریض وجود ندارد، در این خصوص باید تجدید نظر شود.

وی همچنین افزود: زمانی تعریض خیابان به دلیل هزینه گزاف توجیه‌پذیر از لحاظ اقتصادی نباشد می‌بایست جابه‌جایی ترافیک شهری به مناطق دیگر شهری، ساماندهی خیابان مذکور و همچنین توسعه درآمدزایی باوجود بافت موجود خیابان صورت گیرد تا امور شهری بهبود یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار