کد خبر: ۸۰۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴ 11 December 2019
سرهنگ «امیرعباس آسمند» از برگزاری جشنواره «حس پروانگی» در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از دفاع‌پرس از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در نخستین نشست هم‌‌اندیشی جشنواره «حس پروانگی» اظهار داشت: گروه هدف ما در این جشنواره دانش‌آموزان و دانشجویانی هستند که در اردوهای راهیان نور حضور یافته و تحت تاثیر سیره شهدا توانسته‌اند رهاوردی برای خود داشته باشند.
وی با بیان اینکه این جشنواره در راستای تبیین ارزش و جایگاه فرهنگ دفاع مقدس و سبک زندگی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره پس از فراخوان، آثار متحول‌شدگان راهیان نور شامل شعر، دلنوشته، داستان کوتاه و غیره جمع‌آوری و در پایان از آثار برگزیده تقدیر می‌شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با مشارکت دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج دانشجویی بتوانیم این جشنواره را به نحو شایسته‌ای برگزار کنیم.
«بنت‌الهدی احمدی» مسئول واحد بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست گفت: در جشنواره حس پروانگی پس از جمع‌آوری آثار متحولین راهیان نور شامل شعر، دلنوشته و غیره و تجلیل از آثار برتر، آنها را قالب کتاب منتشر می‌کنیم تا بتوانیم خروجی مثبتی از این جشنواره داشته باشیم.
وی ترغیب و تشویق دانش‌آموزان و دانشجویان برای سفر به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره عنوان و بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در تبیین ارزش‌ها و جایگاه فرهنگ دفاع مقدس تاثیر شایانی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار