سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: متاسفانه در هر بازی داوران علیه ما کار می کنند و پنالتی که برای حریف گرفته شد و حتی دو پنالتی برای ما گرفته نشد و این یک مشکل بزرگ است.
کد خبر: ۸۰۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ 10 December 2019

میشو کریستیچوویچ در نشست خبری بعد از تساوی تیمش تیم فوتبال برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: متاسفانه در شرایط سختی هستیم و هر ۵-۴ روز یک بار با تیم های خوب و قوی بازی داریم و زمان لازم را برای تمرینات نداریم. وقتی وارد رختکن شدم بازیکنان واقعا ناراحت بودند که نتوانسته اند برنده بازی باشند.

او ادامه داد: تیم نفت آبادان تیم خوبی است و ما خوشحال هستیم که حداقل یک امتیاز گرفتیم. بارش باران باعث شده بود که زمین مقداری لیز شود و متاسفانه در نیمه اول بازیکنانمان زیاد زمین خوردند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: خداراشکر که در پایان بازی را نباختیم و بازیکنان ما واقعا تلاش کردند. متاسفانه در هر بازی داوران علیه ما کار می کنند و پنالتی که برای حریف گرفته شد و حتی دو پنالتی برای ما گرفته نشد و این یک مشکل بزرگ است.

کریستیچوویچ تاکید کرد: متاسفانه نتایج مساوی ما را از انتهای جدول جدا نکرده است. اما با تیم بزرگی بازی کردیم و مساوی هم برای ما خوب است.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالم که بازیکنانم تلاش خود را برای بُرد انجام دادند و واقعا در حال حاضر ما تحت فشار زیادی هستیم و نمی توانیم به راحتی درباره برد صحبت کنیم.

سرمربی شاهین بوشهر گفت: متاسفانه بازی آخر نیز با داور مشکل داشتیم و بازی پیش از آن نیز همینطور؛ اما پس از گذشت ده روز هیچ کسی درباره داور صحبت نمی کند و همه تنها نتایج را می بینند.

میشو کریستیچوویچ اضافه کرد: من به این اعتقاد دارم که اگر تمرین کنیم بازیکنان روز به روز بهتر خواهند شد و مطمئنم که در آینده نیز بهتر از این خواهیم شد. در این لحظه می توانم بگویم که بازیکنانم واقعا دارند تلاش می کنند. به ما اعلام کرده اند که فردا یا پس فردا هم یک پرداختی به بازیکنان انجام می شود.

او بیان کرد: متاسفانه بازیکنان کمتری در هافبک داریم و آقای صارمی و موسی زاده مصدوم هستند و به این سادگی نمی توانیم تعویض ها را در زمان بازی را انجام دهیم. این مشکلات حال حاضر است، لوکا در پستی بازی می کند که پست خودش نیست و آقای شیری زاده ضربه ای خورده اند و نمی توانند بازی کنند، ما نمی نشینیم و گریه کنیم و بگوئیم بازیکن نداریم. صادقانه می‌گویم که مشکلات زیادی داریم اما برای نتایج بهتر و بهتر تلاش می کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: در بازی امروز تلاش کردیم مشکلی را حل کنیم، ما نجفی را داریم که واقعا عالی رو به جلو می رود و آنها دو بازیکن خیلی عالی دارند که ما باعث شدیم سیستم بازی خود را تغییر دهند. برنامه ما این بود که سه دفاع خود را عقب نگه داریم و آقای نجفی رو به جلو برود. ساده نیست که یک بازی با سه دفاع بازی کنیم و یک بازی با چهار دفاع! تغییرات را به این سادگی نمی توانیم انجام دهیم و متاسفانه در شروع فصل جدید یک تیم جدید است که با این چاشنی ها همراه است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از بازیکنان جوان هستند و خیلی سخت است که از بازیکنان کم تجربه خصوصا در خط دفاع استفاده کنیم. اما در این لحظه داشته های ما همین است.

میشو کریستیچوویچ در پاسخ به زمان چهار هفته ای پیش رو گفت: قرعه کشی بازی ها را من انجام نداده ام. زمانی که آمدم با بهترین تیم های لیگ بازی کرده ایم، ساده نیست که بگوئیم استقلال، تراکتور و پرسپولیس را می بریم. خودم می دانم که باید پیروز شویم اما بازی های سختی را پشت سر گذاشته ایم. الان هم زمان صحبت درباره کیفیت بازیکنان نیست؛ ان شالله در نیم فصل درباره کارهایی که در نیم فصل اول انجام دادیم حرف خواهم زد.

وی اظهار کرد: من نمی خواهم بازیکنی را بگیریم که فقط بازیکن گرفته باشیم و الان پیدا کردن بازیکن خوب کار خیلی سختی است. همه بازیکنان خوب در اختیار تیم هایشان هستند و من دوست ندارم بازیکنی را بگیریم که خوب نباشد و نتواند کیفیت تیم ما را افزایش دهد.

کریستیچوویچ یادآور شد: ما ۱۴ بازی انجام داده ایم که اگر تا این لحظه همه را با تساوی به پایان رسانده بودیم الان ۱۴ امتیاز داشتیم. ما متاسفانه خیلی از بازی ها را باخته ایم ولی مهم است و من این را می دانم که ما باید بازی را ببریم و تلاش می کنم که این اتفاق بیفتد.

سرمربی شاهین بوشهر در پاسخ به اینکه باشگاه با چند بازیکن شما موافقت می کند، تاکید کرد: هنوز دو سه بازی دیگر باقی مانده است و دوست ندارم که بازیکنانم در این مقوله وارد شوند. زمانی هم که آمدم گفتم که بهترین بازیکنان را دارم و هنگامی که بازی های آینده تمام شود بازیکنان کیفیت هایشان را به من نشان داده اند. بعد از آن یک برنامه ریزی و بررسی در مورد خوب و بد بودن آنها انجام می دهیم.

او یادآور شد: قطعا باید بازیکنان جدیدی اضافه کنیم تا انرژی و قدرت جدیدی به تیم ببخشیم ولی الان صلاح نیست که در مورد پست و بازیکنان صحبت شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار