نفت مسجد سلیمان با برتری برابر سایپا، روند خود را در لیگ نوزدهم تداوم بخشید.
کد خبر: ۸۰۴۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 10 December 2019

هفته چهاردهم فوتبال ایران با انجام دو بازی در بوشهر و مسجد سلیمان پیگیری شد که نفت مسجد سلیمان ضمن حفظ روند شکست ناپذیری خود، توانست بازی باخته را با برد عوض کند.

شاهین شهرداری بوشهر یک– صنعت نفت آبادان یک

این دیدار از ساعت ۱۶:۳۰ در بوشهر انجام شد که شاگردان میشو کریستیچوویچ در ادامه تساوی‌های متوالی خود در این دیدار هم بازی باخته را در اواخر بازی با تساوی عوض کردند.

برخورد توپ به دست بازیکن شاهین موجب یک پنالتی بادآورده برای صنعت نفت شد و عیسی آل کثیر با زدن نخستین گل بازی از روی نقطه پنالتی، تیمش را پیش انداخت و شمار گل‌های زده خود را به عدد هفت رساند. شاهین برای جبران گل خورده تلاش کرد و در دقیقه ۸۲، حسین مالکی برای تیم میزبان گلزنی کرد و بازی مساوی شد.

با این نتیجه صنعت نفت ۲۳ امتیازی شد و با یک پله سقوط در رده ششم جدول قرار گرفت. شاهین نیز همچنان با ۶ امتیاز در رده شانزدهم جای گرفت.

نفت مسجد سلیمان ۲ – سایپا یک

نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۶:۳۵ میزبان سایپا بود که نماینده خوزستان بازی باخته را با برد عوض کرد و شاگردان تارتار به روند شکست ناپذیری خود ادامه دادند.

با این نتیجه، نفت مسجد سلیمان با ۱۴ بازی، ۲۲ امتیازی شد و در رده هفتم جدول باقی ماند. همچنین سایپا با همین تعداد بازی و ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی جا خوش کرد.

در این بازی نفت مسجد سلیمان با حمایت هواداران خودی، بازی را بهتر آغاز کرد اما سایپا برخلاف روند بازی صاحب ضد حمله شد در دقیقه ۳۹ رضا جعفری گل نخست را به نام سایپا وارد دروازه کرد. نفت مسجد سلیمان در نیمه دوم فشار حملات خود را افزایش داد و در دقیقه ۵۰ عماد میرجوان توانست گل خورده را جبران کند و بازی مساوی شد. تارتار برای کسب سه امتیازی بازی چند تعویض انجام داد که در نهایت در دقیقه ۸۵، دروازه سایپا توسط فرزاد حاتمی فروریخت و بازی با نتیجه دو بر یک تمام شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار