رئیس کمیته امداد البرز : طی شش ماهه نخستین سال جاری مردم نیکوکار شهرستان البرز بیش از شش میلیارد و ۳۷۴ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند.
کد خبر: ۸۰۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 10 December 2019

مشارکت بیش از شش میلیارد تومانی البرزی ها در کمک به نیازمندان

به گزارش تابناک حجت ا... غلامی با اشاره به لزوم مشارکت اقشار مختلف مردم در کمک به نیازمندان بیان کرد: حضور و مشارکت مردم در نیکوکاری همچون سایر عرصه موجب افزایش برکت است.

وی ادامه داد: طی شش ماهه نخست سال جاری مردم نیکوکار البرز بیش از شش میلیارد و ۳۷۴میلیون تومان به نیازمندان و محرومان کمک کرده اند.

رئیس کمیته امداد البرز اضافه کرد: کمک مردمی در سرفصل صدقه بیش از ۷۳۶ میلیون تومان، اکرام ایتام بیش از ۵۲۷ میلیون تومان، اکرام محسنین بیش از۲۵۹ میلیون تومان و نذر و قربانی بیش از ۳۱۲ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: در این میان مردم نیکوکار البرز بیش از ۵۷۸ میلیون تومان برای کمک به سیل زدگان، بیش از ۴۴ میلیون تومان برای آزادی زندانیان، بیش از ۱۱ میلیون تومان برای کمک به تأمین پوشاک نیازمندان و بیش از ۳۰ میلیون تومان برای مشارکت در تأمین مسکن نیازمندان بوده است.

غلامی اعلام کرد: همچنین مردم نیکوکار شهرستان البرز بیش از سه میلیون تومان در طرح شوق زیارت (اعزام مددجویانی که تاکنون برای زیارت امام هشتم علیه السلام مشرف نشده اند)، بیش از ۷۰ میلیون تومان برای مشارکت در طرح شفاء(کمک به درمان نیازمندان) و بیش از ۱۶۸ میلیون تومان برای مشارکت در طرح کوثر ( کمک به تأمین جهیزیه نیازمندان) مساعدت کرده اند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، در هر ساعت از شبانه روز با شماره گیری کد مهربانی # ۰۲۸۱*۸۸۷۷* کمک های خود را به نیازمندان تاکستان اهداء کنند.

برچسب ها: نیکوکاری ، کمک ، تاکستان ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار