رییس هیات خوزستان عنوان کرد:
رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان با بیان این که تلاش‌مان فراگیر شدن ورزش و فرهنگ زورخانه‌ای در بین مردم است، گفت: برنامه‌هایی برای کار در رده سنی پایه و علاقه‌مندی و جذب این گروه سنی به ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان داریم و امیدوارم با همکاری مسوولان و فراهم شدن زیر ساخت لازم یعنی همان زورخانه، تمام برنامه‌های مدنظر محقق شوند.
کد خبر: ۸۰۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 09 December 2019

جهانبخش طیبی با اشاره به برگزاری جلسه تودیع و معارفه رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان و همچنین معرفی اعضای این هیات، اظهارکرد: همچنین دومین جلسه شورای پیشکسوتان استان و اولین جلسه شورای جوانان استان در اهواز برگزار شد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و زحمات افخمی رییس سابق این هیات، گفت: در این هیات همه کنار هم هستیم و باید تلاش کنیم که ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به جایگاه خوبی در کشور برسد. پیشکسوتان و مربیان خوبی در استان داریم و باید از تجربه همه برای رونق بیشتر این رشته استفاده کرد.

رییس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان همچنین با اشاره به برگزاری دومین جلسه شورای پیشکسوتان استان به ریاست افخمی، عضو شورای ‌عالی پیشکسوتان کشور، اظهارکرد: این شورا برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و ساماندهی به آن می‌تواند نقش پررنگی در موفقیت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان داشته باشد.

وی در خصوص وضعیت این رشته در شهرستان‌ها نیز گفت:‌ به زودی بازدیدها از شهرستان‌ها آغاز خواهد شد تا از نزدیک وضعیت موجود را بررسی کنم. خود و دیگر اعضای هیات، با جدیت پیگیر مشکلات خواهیم بود تا این رشته در شهرستان‌ها رونق پیدا کند و بر تعداد علاقه‌مندان و به ویژه جوانان افزوده شود.

طیبی با بیان این‌که تلاش‌مان فراگیر شدن ورزش و فرهنگ زورخانه‌ای در بین مردم است، عنوان‌کرد: برنامه‌هایی برای کار در رده سنی پایه و علاقه‌مندی و جذب این گروه سنی به ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان داریم و امیدوارم با همکاری مسوولان و فراهم شدن زیر ساخت لازم یعنی همان زورخانه، تمام برنامه‌های مدنظر محقق شوند. باید بتوان پای نوجوانان و جوانان را به زورخانه‌ها باز کرد و این مهم، از جمله اهداف ما است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ورزش زورخانه ای
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار