معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان شرکت پتروشیمی آبادان برای پرداخت بدهی خود به برخی از سازمان‌ها و شرکت‌ها ۶ ماه فرصت دارد.
کد خبر: ۸۰۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳ 07 December 2019

سیدنوراله حسن زاده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سرسرای شهید رجایی استانداری خوزستان بیان کرد : پتروشیمی آبادان یکی از شرکت های پتروشیمی قدیمی و قوی کشور است که به دلیل آتش گرفتن واحد ۶۰۰ این شرکت در سال گذشته متحمل ضرر و زیان زیادی شد و تولید این شرکت به شدت کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تعدادی شرکت و سازمان از پتروشیمی آبادان طلبکار هستند گفت:بر اساس اعلام مدیر عامل شرکت پتروشیمی آبادان تا پایان امسال واحد ۶۰۰ این شرکت وارد مدار تولید می شود و تا اواخر خرداد ماه سال آینده امکان پرداخت بدهی های گذشته و جاری این شرکت وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان افزود: اگر به این شرکت کمک نشود امکان ادامه کار را نخواهد داشت.

حسن زاده ادامه داد: همچنین هفت درصد نیروی کار پتروشیمی آبادان وزارت نفتی هستند که ۲۵ درصد هزینه این شرکت مربوط به این تعداد نیرو است، برای کاهش هزینه های پتروشیمی آبادان مکاتباتی به ستاد تسهیل کشور انجام شده است تا برای بازنشستگی و یا خروج این نیروها از این شرکت تصمیم گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار