سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی:
سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام با تمجید از عملکرد توفارقان آذرشهر در دیدار برابر تیمش، گفت: بازی ساده ای با این تیم نداشتیم.
کد خبر: ۸۰۳۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۲ 05 December 2019

فرزاد کوهیان پس از پیروزی برابر توفارقان آذرشهر در هفته دهم لیگ برتر کشور، اظهارکرد: بازی ساده‌ی نبود. تیم مقابل در این دیدار به ویژه نیمه اول خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان خارجی این تیم خیلی خوب هستند و امروز نیز برابر تیم ما خیلی خوب بازی کردند. انصاف توفارقان آذرشهر خوب کار کرد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: من فکر می کنم که تلاش بازیکنان ما در نیمه دوم خوب بود و با تمرکز بهتر در این نیمه، روند و روحیه تیم بهترش شد و باعث رقم خوردن نتیجه بهتری شد.

وی درباره بازی آینده تیمش در داربی بسکتبال خوزستان برابر نفت آبادان نیز عنوان کرد: بازی خیلی سختی است. حریف تاکنون بسیار خوب کار کرده است و ما باید با تمرینات و تمرکز خوب در طول هفته، بتوانیم خودمان را برای کسب نتیجه مطلوب و خوب از نفت ابادان آماده کنیم.

همچنین سیامک ویسی، سرمربی تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر، اظهارکرد: پتروشیمی بندرامام تیم خیلی بهتری بود. مقابله با این تیم بسیار سخت است.

وی افزود: بازیکنان ما حداکثر توان خود را برای این بازی گذاشتند. نیمه اول بازی مساوی تمام شد. در کواتر سوم نیز خوب بودیم ولی در چهار پنج دقیقه آخر بازی، اختلاف بیشتر شد و ما در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار