سپاهان اصفهان با توقف برابر نساجی مازندران، صدرنشینی لیگ را به استقلال داد.
کد خبر: ۸۰۳۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۹ 05 December 2019

در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال نساجی مازندران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید وطنی میزبان سپاهان اصفهان بود که این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

در دقیقه ۲ این دیدار، روی حرکتی که زردپوشان سپاهان از سمت چپ انجام دادند، رضا میرزایی صاحب توپ شد و با ورود به محوطه جریمه نساجی و ارسال پاس رو به عقب، فرصت بسیار خوبی برای نورافکن ایجاد کرد و این بازیکن هم دروازه نساجی را باز کرد. در ادامه این دیدار در دقیقه ۵۷ روی یک ارسال بلند پشت محوطه جریمه سپاهان، محمد ممشلی صاحب توپ شد و با یک پاس در عمق، محمد عباس‌زاده را با دروازه‌بان حریف تک به تک کرد تا این بازیکن گل نخست تیمش را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی نساجی، در دقیقه ۶۶ روی یک ارسال بلند که از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان انجام شد و توپ روی سر محمد ممشلی فرود آمد تا این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر برساند. در ادامه سپاهانی‌ها که تیم شکست خورده میدان بودند، با طراحی حملاتی سعی در جبران نتیجه داشتند. شاگردان قلعه‌نویی در دقیقه ۶۸ صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و با استفاده از این فرصت، توپ را روی دروازه نساجی ارسال کردند و در ادامه محمدرضا مهدی زاده صاحب توپ شد و با یک ضربه سر گل تساوی را برای تیمش به ثمر رساند.

با این نتیجه سپاهان ۲۴ امتیاز شد و با توجه به برتری استقلال برابر شهرخودرو، جایگاه خود را در صدر جدول از دست داد و به جایگاه دوم جدول سقوط کرد.

نساجی نیز با ۱۲ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفت.

در دیگر دیدار امروز ، گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه خانگی خود از نفت مسجدسلیمان پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گل‌گهر سیرجان با این تساوی شش امتیازی شد و همچنان بدون کسب هیچ بردی، در رده پانزدهم جدول باقی ماند. نفت مسجد سلیمان نیز با یک امتیاز این بازی ۱۹ امتیازی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار