سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه نصب و راه‌اندازی ۸۵ دستگاه آب‌شیرین‌کن برای ۱۴۰ روستای استان میان شرکت آبفای روستایی خوزستان و یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ 07 December 2019

عادل حرباوی اظهار کرد: تفاهم‌نامه نصب و راه‌اندازی ۸۵ دستگاه آب‌شیرین‌کن برای ۱۴۰ روستای استان با ارزش ریالی ۱۵ میلیارد تومان منعقد شده است که این دستگاه‌ها با سرمایه‌گذاری شرکت دانش بنیان پیام‌آوران نانوفناوری فردانگر در استان نصب و راه‌اندازی خواهند شد.

وی افزود: براساس تفاهم‌نامه منعقد شده این دستگاه‌ها تا پایان سال ۹۹ در روستاهای استان خوزستان نصب و راه‌اندازی می‌شوند تا مردم در روستاهای خوزستان از آب شرب با کیفیت و پایدار بهره‌مند شوند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با بیان اینکه به دنبال استفاده از روش‌های نوین در فرآیند تصفیه آب در شرکت آبفای روستایی خوزستان هستیم، تصریح کرد: استفاده از دانش روز دنیا در افزایش شاخص‌های کمی و کیفی آب شرب روستاها تاثیر بسیار زیادی دارد و از این رو به دنبال آن هستیم تا از دانش روز دنیا در صنعت آبفا روستایی کمک بگیریم.

حرباوی عنوان کرد: اولویت تعیین شده در نصب و راه‌اندازی این سامانه‌ها، در تاسیسات پرمصرفی است که هزینه‌های بهره‌برداری بالایی نیز دارند. همچنین تاسیسات آبرسانی که به لحاظ کمی و کیفی دچار تنش هستند، در اولویت قرار گرفته‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار