اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی و اتاق بازرگانی این استان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کد خبر: ۸۰۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰ 04 December 2019

 امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل استان مرکزی و اتاق بازرگانی استان

این تفاهم‌نامه در نشستی با حضور علیرضا ایزدی مدیرکل این استان، سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، منوچهر توسطی رئیس اتاق بازرگانی استان، مصطفی عرب فرماندار شازند، جمعی از مسئولان و فعالان حوزه گردشگری استان، عصر سه‌شنبه ۱۲ آذر ۹۸ به امضا رسید.
علیرضا ایزدی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه بر تقویت همکاری‌ها برای توسعه و رونق صنعت گردشگری در این استان تأکید کرد.

همچنین منوچهر توسطی رئیس اتاق بازرگانی استان مرکزی نیز با ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه، از برنامه‌ریزی‌ها و همکاری‌های این اتاق برای رونق صنعت گردشگری در استان مرکزی خبر داد.

این تفاهم‌نامه با هدف تقویت همفکری و افزایش همکاری‌ها در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری در استان مرکزی به امضای مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و رئیس اتاق بازرگانی این استان رسیده است.

ایجاد زمینه ارتباط بین‌المللی در زمینه صلح و دوستی از طریق گردشگری در قالب برنامه‌ها، جشنواره‌ها، همایش و نمایشگاه‌های بین‌المللی با هدف جذب گردشگر و سرمایه‌گذار، ارائه راهکار‌های مشترک برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف رونق گردشگری، مشارکت در برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی گردشگری، تبادل‌نظر به‌منظور برنامه‌ریزی، نظارت، راهبری مجموعه اقدامات اتاق بازرگانی در حوزه گردشگری، همکاری برای بازدید هیئت‌های تجاری از ظرفیت‌های گردشگری استان مرکزی و ... از مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار