رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: اینکه در رسانه‌ها یا صدا و سیما مطرح می‌شود که برگزاری انتخابات گیلان غیر قانونی بوده، اصلا درست نیست.
کد خبر: ۸۰۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 04 December 2019

 

تابناک / رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون فوتبال گفت: اینکه در رسانه‌ها یا صدا و سیما مطرح می‌شود که برگزاری انتخابات گیلان غیر قانونی بوده، اصلا درست نیست.

 

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص بحث انتخابات استان گیلان اظهار داشت: اینکه برنامه تلویزیونی قسمتی از زمان خود را به برگزاری انتخابات هیات فوتبال گیلان اختصاص داده و اعلام کرده که برگزاری انتخابات بدون حضور مدیرکل وزارت ورزش و جوانان گیلان غیرقانونی است باید بگویم متاسفانه بدون داشتن اطلاعات دقیق و مطرح کردن مطالب در رسانه ملی، باعث می شوند که اطلاعات نادرست به افکار عمومی انتقال دهند.

وی تصریح کرد: در بند ماده 14 اساسنامه فدراسیون فوتبال دو تبصره وجود دارد که در تبصره اول این بند عنوان شده برگزاری انتخابات بر عهده مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بوده و در صورت عدم حضور وی، یکی از نواب رئیس فدراسیون می توانند مجمع را برگزار کنند. اگر رئیس و یا نواب رئیس حضور نداشته باشند مسئولین برگزاری مجمع بر عهده مدیر کل وزارت ورزش و جوانان خواهد بود.

رئیس کمیته امور استانها ادامه داد: مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان با حضور نایب رئیس فدراسیون انجام شده و کاملا قانونی بوده و هیچ شائبه ای در خصوص این مجمع وجود نداشت.

طالقانی تاکید کرد: ضمن اینکه بر اساس صورتجلسه ای که در وزارت ورزش بین رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس حراست وزارت ورزش و جوانان، آقایان اسبقیان و رغبتی به امضا رسیده اعلام شده که اگر سازمان بازرسی استان نسبت به مسئله بازنشستگی مطلبی را عنوان کرده باشد، نیاز است جلسه ای برای رفع موضوع برگزار و بررسی لازم صورت بگیرد که هیچ گونه مطلبی در خصوص بازنشستگی از سوی بازرسی توسط استان اعلام نشده که در صورت تمایل برای روشن شدن افکار عمومی نامه هایی که در این زمینه ارسال شده است را منتشر خواهیم کرد.

وی افزود: مدیر کل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان به صراحت و غیر واقعی اعلام می کند چون ما نبودیم ،برگزاری انتخابات غیر قانونی است. انتظار ما از رسانه ملی این است که ابتدا در خصوص مطالبی که مطرح می‌شود، تحقیق کنند و سپس مطالب مد نظر را در رسانه ملی مطرح کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار