تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قم با عملکردی پر فراز و نشیب هفته‌های پنجم و ششم مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور را پشت‌سر گذاشت.
کد خبر: ۸۰۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰ 04 December 2019

به گزارش تابناک قم، این هفته تیم‌های حاضر در فصل 1398 لیگ دسته اول تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور در تلاش برای کسب دو سهمیه صعود به لیگ برتر رقابت نزدیکی در هفته‌های پنجم و ششم داشتند اما عملکرد تیم هیأت تیراندازی قم در این دو هفته پر فراز و نشیب بود.

در شرایطی که فدراسیون تیراندازی امسال سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته اول بانوان ایران را برگزار می‌کند، طبق معمول با برنامه‌ریزی سازمان لیگ این فدراسیون مسابقات در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در هفته پنجم تیم هیات تیراندازی کرمان میزبان سایر رقبا بود.

با پایان مرحله مقدماتی این هفته و در بخش تیمی رشته تفنگ بادی، تیم هیأت تیراندازی قم در جدال با هیأت همدان نتیجه را واگذار کرد و بدین‌ترتیب یک باخت دیگر در کارنامه این تیم به ثبت رسید، ضمن اینکه در سایر رقابت‌ها تیم‌های مقاومت، پارس جم، هیات مازندران و دانشگاه آزاد بر تیم‌های پردیسان، تیگرا، هیات کرمان و اسپوتا و شاتین پیروز شدند.

بعد از شکست تیم تفنگ قم، تیم تپانچه بادی قم نیز در جدال با هیأت همدان در هفته پنجم شکست خورد، در حالی که تیم‌های رایمون، آتی تابناک، هیات کرمان، هیات مازندران و شاتین در سایر مسابقات تپانچه موفق به عبور از سد تمی‌های مقاومت، تیگرا، ارسنجان، اسپوتا و دانشگاه آزاد اسلامی شدند.

بلافاصله رقابت‌های هفته ششم برگزار شد و تیم هیأت تیراندازی قم در بخش تیمی تفنگ بادی سنت‌شکنی کرد و در جدال با تیم پردیسان به برتری رسید اما در رشته تپانچه بادی تیم بانوان قم برابر تیم رایمون نتیجه را واگذار کرد و بدین‌ترتیب پرونده رقابت‌های هفته‌های پنجم و ششم با سه باخت و یک پیروزی برای تیم زنان هیأت قم بسته شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار