فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عامل اصلی تیراندازی به سمت مردم، اماکن دولتی و پلیس در اندیمشک در اغتشاشات اخیر خبر داد.
کد خبر: ۸۰۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶ 03 December 2019

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در پی اغتشاشات اخیر اندیمشک، چند شرور مسلح فرصت را برای جولان مناسب دیدند و به سمت مردم، اماکن دولتی، ماموران نیروی انتظامی و بسیج تیراندازی کردند که در چندین مرحله این اقدام مجرمانه آن‌ها از صدا و سیمای کشوری و استانی پخش شد؛ بنابراین دستگیری آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس خوزستان، وی تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی موفق شدند مخفیگاه عامل تیراندازی را در یکی از مناطق اندیمشک شناسایی کنند.

عباس‌زاده با اشاره به هماهنگی با مرجع قضایی جهت دستگیری این شرور مسلح و دستگیری‌اش بیان کرد: متهم بلافاصله پس از رویت پلیس اقدام به تیراندازی بیش از ۳۰ تیر کرد که در آتش متقابل، متهم مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلاش، چهار تیغه خشاب و ۹۰ فشنگ جنگی کشف شده است.

وی ادامه داد: همچنین نیروی انتظامی طی دو روز گذشته، ۲ نفر از عوامل اصلی تیراندازی در شهرستان اندیمشک را شناسایی و دستگیر کرد؛ در این عملیات، سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به کار رفته در تیراندازی‌ها نیز کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار