حسن زاده تاکید کرد:
سید نورالله حسن‌زاده، با تاکید بر اینکه کمیته‌های نظارت بر طرح‌های قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری شهرستان‌ها باید فعال باشند، اظهار کرد: فرمانداران به عنوان رییس کمیته مکلف هستند تا این طرح‌ها را بررسی کنند و مشخص شود که به تعهدات طرح‌ها عمل شده است.
کد خبر: ۸۰۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 03 December 2019

سید نورالله حسن‌زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در هشتمین جلسه کمیته نظارت بر طرح‌های قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی با تاکید بر اینکه کمیته‌های نظارت بر طرح‌های قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری شهرستان‌ها باید فعال باشند، اظهار کرد: فرمانداران به عنوان رییس کمیته مکلف هستند تا این طرح‌ها را بررسی کنند و مشخص شود که به تعهدات طرح‌ها عمل شده است.

حسن زاده با تاکید بر استمرار نظارت و پایش بر طرح‌های بهره‌مندشده از تسهیلات قانون تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری، گفت: طرح‌هایی که انحراف داشته‌اند، مورد بازرسی دوباره قرار بگیرند. فرمانداران شهرستان‌ها نیز نسبت به ارائه گزارش طرح‌های بازدیدشده، نظارت و پایش مجدد اقدام کنند و گزارش بازدیدها و پایش‌های انجام‌شده را ارائه دهند.

وی همچنین در خصوص اجرای طرح‌های صنعتی در روستاها، تصریح کرد: طرح‌های صنعتی را نمی‌شود در روستایی که تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی مورد نیاز را ندارد، اجرا کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه با تاکید بر تغییر مسیر اعطای تسهیلات، عنوان کرد: وزارت کار باید این اختیار را به استان‌ها بدهد که باقی مانده تسهیلات این طرح، به دیگر طرح‌های مورد نظر هر استان اختصاص داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار