رییس هیات خوزستان:
رییس هیات کبدی خوزستان با بیان این‌که برنامه‌های مدنظر برای پیشرفت و رونق این رشته در استان به خوبی پیش می‌روند، گفت: با تجهیز سالن‌های شهرستانی شرایط بهتر هم می‌شود.
کد خبر: ۸۰۲۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 04 December 2019

کمال سعدی‌آل‌کثیر با اشاره به برگزاری لیگ کبدی نوجوانان و جوانان خوزستان، اظهارکرد: این رقابت‌ها از اواسط آذرماه در هر دو بخش آقایان و بانوان آغاز خواهد شد. لیگ کبدی استان به صورت متمرکز و به مدت یک ماه تا یک ماه و نیم در اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که اردوهای تیم منتخب نوجوانان و جوانان پسر و دختر استان نیز برگزار خواهند شد، گفت: نفرات مستعد نیز براساس مسابقات لیگ استان و حضور در اردوی تیم، برای حضور در تیم منتخب خوزستان در لیگ دسته یک جوانان آقایان و بانوان کشور انتخاب خواهند شد.

رییس هیات کبدی خوزستان عنوان کرد: هدف از شرکت در لیگ یک آقایان و بانوان کشور قهرمانی نیست و به دنبال کسب تجربه هستیم. می خواهیم در نهایت تیم منتخب خوزستان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور آماده شود.

وی بیان کرد: به موفقیت کبدی خوزستان در رقابت‌های قهرمانی کشور پیش‌رو خوشبین هستیم و تلاش می‌کنیم تا هم لیگ استان به خوبی برگزار شود و هم اردوهای منسجم داشته باشیم تا نفرات‌مان با حداکثر آمادگی وارد رقابت‌ها شوند.

آل کثیر گفت: برنامه‌های مدنظر برای پیشرفت و رونق این رشته در استان به خوبی پیش می‌روند و اگر در زمینه سخت‌افزاری و تجهیز سالن‌ها در شهرستان‌ها نیز اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان به ما کمک کند، شرایط‌مان بهتر از این هم می‌شود.

وی در ادامه نیز عنوان کرد: از تمام دانشجویان کبدی کار دانشگاه‌های آزاد سراسر استان نیز می‌خواهیم که با مراجعه به هیات‌های کبدی در شهرستان‌ها، آمادگی خود را برای حضور در رقابت‌های دانشجویان دانشگاه‌های آزاد کشور اعلام کنند تا با برگزاری اردو، نفرات تیم اعزامی استان به این مسابقات مشخص شوند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کبدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار