از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۹۲۰ تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی نصب‌شده در جاده‌های استان به سرقت رفته‌اند.
کد خبر: ۸۰۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 04 December 2019

غلام‌عباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ هزار و ۶۲۰ تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۸۸ میلیون تومان در محورهای مواصلاتی سطح استان نصب شد.

وی افزود: تعدادی از این تابلوها و علائم در نقاط پرحادثه شامل سه راهی خلف آباد، تقاطع سیاه منصور، چهارراه اوج و شمس آباد، محدوده شهرک بهرام و سه راهی جایزان نصب شده‌اند تا به افزایش ایمنی و کاهش تصادفات جاده‌ای کمک کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه متاسفانه سرقت تابلو علائم یکی از مشکلات ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۹۲۰ تابلو، علائم و تجهیزات ترافیکی نصب شده در جاده‌های استان به سرقت رفته‌اند و این مساله خسارت مالی زیادی را در پی داشته است.

بهرامی‌نیا عنوان کرد: نصب این علائم ترافیکی در محورهای خوزستان نقش بسیار پررنگی در کاهش حوادث جاده‌ای و همچنین کنترل ترافیک دارد و از این رو به دنبال نصب این علائم در سراسر محورها هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار