مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان:
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با تمجید از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار برابر شهر خودرو، گفت: باید مقابل بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت آبادان به نشانه احترام از جا برخاست.
کد خبر: ۸۰۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 03 December 2019

علی عیسی‌زاده با اشاره به عملکرد بازیکنان نفت‌آبادان برابر شهر خودرو، اظهارکرد: در این دیدار با همت و غیرت بازیکنان و تلاش کادرفنی موفق به کسب سه امتیاز شدیم. این موفقیت در حالی رقم خورد که واقعا نیاز به برد داشتیم تا ثابت کنیم که امسال نفت با وجود مشکلات مالی همچنان مقتدرانه به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ مشکلی نمی‌تواند ما را از مسیر ترسیم شده برای رسیدن به موفقیت خارج کند.

وی با بیان این که باید در مقابل تلاش، غیرت و همدلی بازیکنان و کادر فنی صنعت نفت آبادان به نشانه احترام از جا برخاست، گفت: مشکلات مالی باشگاه همچنان پا برجا است ولی بازیکنان اصلا به این موضوع توجه نمی‌کنند و با تمام وجود بازی می‌کنند که جا دارد از تک تک بازیکنان و اعضای کادرفنی تشکر کنم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که مشکلات مالی چه زمانی حل می‌شود؟ عنوان کرد: از ابتدای فصل این مشکل گریبان‌گیر تیم است. جلسات مختلفی برای رفع مشکلات مالی برگزار شده است و همچنان در تلاش هستیم تا طی روزهای آینده این مشکل حل شود و پول به باشگاه برسد.

وی تاکید کرد: به گفته خیلی از کارشناسان، این نفت از پتانسیل بالایی برخوردار است و می‌تواند روزهای خوبی را برای مردم آبادان و خوزستان رقم بزند. امیدوارم مشکلات موجود هرچه سریع‌تر حل شوند تا نفت به روند خوب خود ادامه دهد. امسال نفت توانسته رضایت هواداران را با نوع بازی خود جلب کند و با رفع مشکلات، می‌تواند بهتر از این هم شود.

عیسی‌زاده درباره جدایی میلاد جهانی به دلیل استفاده نکردن سرمربی تیم از او، گفت: ما به تمام بازیکنان‌مان نیاز داریم و مخالف جدایی آن‌ها هستیم. اسکوچیچ نیز با هیچ بازیکنی مشکلی ندارد و مطمئنا او می‌تواند در ادامه لیگ در ترکیب تیم قرار بگیرد و همچون گذشته به تیم نفت کمک کند.

وی بیان کرد: اگرچه جام حذفی را از دست دادیم ولی به موفقیت در لیگ برتر خوشبین و امیدواریم و هیچ چیزی نمی‌تواند سد راه نفت آبادان شود. در این میان نیز حمایت خوب هواداران را هم داریم که تاکنون انگیزه خوبی به تیم داده‌اند و به معنای واقعی حامی و یار دوازدهم تیم بوده‌اند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار