در ۸ماهه سال جاری تحقق یافت
این نیروگاه با تولید ۷ میلیون ۳۸۸ هزار و ۷۵۱ مگاوات ساعت در ۸ ماهه سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از ( 4/63 % - چهار و شصت و سه درصد ) افزایش تولید داشت.
کد خبر: ۸۰۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ 02 December 2019

ناصر محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین با اشاره به کاهش مصرف انرژی برق در فصول پاییز و زمستان و عدم نیاز مبرم شبکه سراسری به انرژی برق اظهار داشت : این میزان تولید در شرایطی تحقق یافت که بمنظور تقویت واحدها جهت تولید پایدار انرژی برق در تابستان آتی اقدام به تعميرات ميان دوره اي واحدهای شماره ۳ و ۴ و ۵ و اجرای عملیات رفع محدوديت بويلرها و كندانسورها ، رفع اشكال از CW.PUMP ها ، بازديد و رفع اشكالات ژنراتورهاي واحد 3 و 4 و همچنين انجام برنامه پيشگيرانه اين واحدهاي توليدي نمودیم.

وی همچنین ساعت کارکرد واحدهای تولید برق نیروگاه رامین طی ۸ ماهه سال ۹۷ را ۲۸ هزار و ۹۶۵ ساعت اعلام نمود که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 9/44% ( ۹ و ۴۴ درصد) افزایش داشت.

محمدی در ادامه اجرای تعمیرات میان دوره ای واحدهای 1 و 2 و 6 ، بازسازي كامل كليدخانه واحد شماره يك، رفع اشكال از سيستم كنترل توربين ها، رفع اشكالات فني برجهاي خنك كن، رفع محدوديت كندانسورها و پمپهاي الكتريكي و همچنين انجام برنامه پيشگيرانه در سايرتجهيزات ازجمله ژنراتورها ، بويلرها، بريكرها، موتورها و رفع اشكالات فني تجهيزات ابزاردقيق را مهمترین اقدامات عملیاتی این نیروگاه بمنظور تقویت تولید انرژی برق بویژه در تابستان ۹۹ عنوان نمود.

شايان ذكر است نيروگاه رامين اهواز با ۶ واحد توليدي بزرگترين نيروگاه بخاري كشور است و نقش مهمي در تامين برق مورد نياز استان خوزستان و تقويت شبكه سراسري برق كشور ايفا مي كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار