مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان اینکه در زمینه تولید و تحویل گاز مایع مشکلی نداریم، گفت: باید ازسوی سازمانی‌های ذی‌صلاح نظارت بیشتری بر نحوه توزیع کپسول‌های گاز LPG، انجام شود.
کد خبر: ۸۰۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 02 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، مردم در برخی از مناطق کرمانشاه و به ویژه در بیشتر روستاهای این استان، از گاز مایع یا همان ال.پی.جی برای گذاران زندگی خود استفاده می‌کنند و از داشتن نعمت گاز شهری محروم هستند.

برخی از رانندگان نیز از گاز ال.پی.جی در کنار مصرف بنزین به دلیل هزینه کم و مصرف طولانی مدت از این گاز استفاده می‌کنند، که پس گرانی بنزین رانندگان بیشتر اقدام به سوخت‌گیری از کپسول‌های گاز LPG، دارند.

با وجود تمامی این نیازها، مدتی است که اهالی بیشتر روستاهای این استان همچون روستاهای بخش کوزران با کمبود سیلندرهای گاز روبه‌رو هستند و در صورت یافتن، آن را با قیمت 20 تا 25 هزار تومان تهیه می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در این خصوص در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: گاز ال‌.پی.جی یا گاز مایع مختص خانوار‌های نفت سفید‌سوز است که اکثرا جزو جامعه روستائیان استان هستند و از نعمت گاز طبیعی برخودار نیستند.

فریدون یاسمی مشترکان نفت سفید استان را بیش از 70 هزار خانوار اعلام کرد و افزود: گاز مایع مصرفی را از مبادی تامین هم‌مانند پالایشگاه اراک، آبادان، ستاره خلیج فارس، بندرعباس و کرمانشاه تقریبا 2 برابر مصرف مشترکان نفت سفید استان تامین می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید و تحویل گاز مایع مشکلی نداریم، ادامه داد: نظارت‌ها برای توزیع گاز مایع برعهده سازمان متولی مانند صنعت، معدن تجارت و دیگر سازمان‌ها است.

یاسمی گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان در تلاش است تا آن جایی که در توان باشد گاز ال.پی.جی روستائیان و مشترکان نفت سفید را تامین کند مشروط بر اینکه سازمان‌های ذی‌صلاح نظارت بر توزیع داشته باشند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار