رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب گفت: ۱۴۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان ازابتدای سال‌جاری تاکنون در این شهرستان اجرا شده است.
کد خبر: ۸۰۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 02 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،علی‌اکرم منصوری ، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون برای اشتغالزایی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد شهرستان سرپل‌ذهاب، تعداد ۱۴۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اجرا شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سرپل‌ذهاب افزود: ۷۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۸۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی امداد از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: از محل بند (ب) تبصره ۱۶ تسهیلات بانکی تعداد ۳۳ طرح با اعتبار یک میلیارد و۲۳۰ میلیون تومان اشتغالزایی ایجاد شده است.

منصوری در مورد اعتبارات توسعه روستایی، گفت: تعداد ۲۷ طرح از این محل با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و۲۰ میلیون تومان عملیاتی شده است.

وی در پایان، تصریح کرد: طرح‌های اجرا شده شامل گوسفندداری، گاوداری، پرورش زنبور عسل، مرغ بومی اشتغالزاییتخم‌گذار،گیوه بافی، گیاهان دارویی، خرید خودرو (نیسان)، مغازه‌داری و... بوده است.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار