مدافع تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان با بیان این‌که به آینده تیم خوش‌بین هستم، گفت: تیم نسبت به ابتدای فصل پیشرفت خوبی داشته است و هماهنگ‌تر شده‌ایم.
کد خبر: ۸۰۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 02 December 2019

سحر نصیری در خصوص وضعیت تیم آویسا خوزستان در اولین حضور خود در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، اظهارکرد: آویسا پس از قهرمانی در لیگ دسته یک کشور، دستخوش تغییرات قرار گرفت و به همین دلیل تمرینات تیم برای حضور در لیگ برتر دیرتر از سایر تیم‌ها آغاز شد و ابتدای لیگ تیم‌مان با هماهنگی لازم پا به مسابقات نگذاشت.

وی ادامه داد: با تیمی متشکل از بازیکن کم سن و سال وارد لیگ برتر شدیم و به نظرم در حال حاضر تجربه لازم را نداریم و مطمئنا با حمایت مسئولان، در سال‌های آینده با تیم هماهنگ‌تر و آماده‌تری پا به لیگ برتر می‌گذاریم. خوزستان، استان فوتبال‌خیزی است و در حال حاضر آویسا تنها نماینده این استان در لیگ برتر فوتبال بانوان است و برای کسب موفقیت‌های بیشتر نیاز به حمایت همه‌جانبه مسئولان دارد.

مدافع تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان با قدردانی از مدیرعامل باشگاه، گفت: خانم عبدالوند به تنهایی حمایت بسیار خوبی از تیم داشته است و هیچ کمبودی احساس نکرده‌ایم. او به خوبی توانسته تیم را مدیریت و اداره کند و امیدوارم در ادامه بتوانیم جواب زحمات او را بدهیم. امیدوارم مسئولان خوزستانی به خانم عبدالوند که تنها مدیرعامل خانم لیگ برتر بانوان کشور است، کمک کنند.

وی بیان کرد: آویسا می‌تواند در لیگ برتر بماند و تمام تلاش‌مان این است که در اولین حضور در لیگ برتر به این مهم دست پیدا کنیم و با حمایت بیشتر، در فصل آینده برای کسب رده‌های بالایی جدول تلاش کنیم.

نصیری خاطر نشان کرد: اگر بازیکنانی که هنوز کارت بازی آن‌ها برای فصل جاری صادر نشده است، بتوانند در ادامه، تیم را همراهی کنند و در نیم‌فصل نیز تیم تقویت شود، مطمئنا آویسا خوزستان می‌تواند خود را به رده‌های هفتم، هشتم جدول هم برساند.

وی با اشاره به دیدار امروز این تیم برابر پارس جنوبی بوشهر نیز گفت: پارس جنوبی تیم خوب و جنگنده‌ای است و با تمام احترامی که برای تیم سابقم قائل هستم اما تلاش‌مان را می‌کنیم که با پیروزی از زمین خارج شویم. ما می‌خواهیم اولین برد در لیگ برتر را در همین دیدار جشن بگیریم.

مدافع سابق تیم پارس جنوبی عنوان کرد: تیم آویسا نسبت به ابتدای فصل پیشرفت خوبی داشته است و هماهنگ‌تر شده‌ایم. پس از تساوی که برابر ملوان به دست آوردیم، انگیزه تیم برای دست‌یابی به نتایج بهتر، بیشتر شده و هر طور که شده است، می‌خواهیم به رده‌های بالایی جدول برسیم.

وی افزود: من به آینده تیم آویسا خوزستان خوش‌بین هستم زیرا این تیم خوب و آینده‌دار است. جا دارد از کادر فنی و مدیریت باشگاه قدردانی کنم و ان‌شاءالله تیم در ادامه نیز مسیر خود را به درستی طی کند و به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار