در جلسه شورای هماهنگی منطقه چهار برق کشور مطرح شد:
جلسه شورای هماهنگی منطقه چهار برق کشور با هدف بررسی وضعیت طرح ملی قبض سبز در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۸۰۲۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 01 December 2019

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از اهواز، جلسه شورای هماهنگی منطقه چهار برق کشور با حضور مهندس رخشانی مهر معاون هماهنگی توزیع توانیر و هیات همراه، مدیران عامل شرکتهای برق لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، شیراز، خوزستان و اهواز به میزبانی برق اهواز و با هدف بررسی وضعیت طرح ملی قبض سبز و وصول مطالبات ناشی از بهره مندی مشترکین از این طرح در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان برگزار شد.

در این نشست، معاون هماهنگی توزیع توانیر با تاکید بر ضرورت آموزش و اطلاع رسانی اظهار کرد: تحقق هرطرح و برنامه ای مستلزم اطلاع رسانی دقیق، مستمر و آسان برای تمام سطوح جامعه هدف است و در این مسیر باید بتوانیم از همه ابزارهای موجود استفاده بهینه داشته باشیم.

رخشانی مهر در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: اگر می‌خواهیم کار متفاوت انجام دهیم باید ابتدا تفکر متفاوت داشته باشیم و در این راستا باید بتوانیم با برداشت دقیق اطلاعات، خود را به روز نگه داریم.

وی همچنین تصریح کرد: درحال حاضر ۹ هزار مامور قرائت داریم که با حذف قبض کاغذی میتوانیم از ظرفیت آنها در دیگر بخش ها استفاده مطلوب نماییم و مشکلات ناشی از چاپ‌ و توزیع قبض نیز در این راستا مرتفع می شود و زمینه تمرکز بر روی ایده های جدید فراهم میشود.

معاون هماهنگی توزیع شرکت مادر تخصصی توانیر در ادامه بیان داشت: در مدل مالی ایجاد شده می توانیم یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه سالیانه که در بخش مشترکین را طی دو سال به صفر رسانده و هزینه مذکور را در بخشهای فنی شبکه جهت جلب رضایت شهروندان هزینه نماییم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: لازمه کسب موفقیت در تحقق اهداف حذف قبوض کاغذی توجه جدی به آموزش و برخورد صادقانه با شرایط موجود شرکت‌هایمان است که در این مسیر با مراجعه به جامعه هدف شامل مردم کوچه و بازار دانشگاه ها ادارات مجتمع های مسکونی صاحبان کسب و کار و بازاریان، از نتایج اطلاع‌رسانی و آموزش خودآگاه و با ایجاد میز خدمت در مکان های مختلف نسبت به اطلاع رسانی مستمر و رفع خطای آموزشی خود اقدام کنیم.

رخشانی مهر در خصوص اهداف طرح ملی قبض سبز تصریح کرد: پیش تر مشکلات بسیار فراوانی در زمینه تحویل قبض کاغذی به مشترکین داشتیم و در این بین بودند شهروندانی که به دلایلی قبض بدست آنها نمی رسید و این مهم باعث تجمیع بدهی برخی مشترکین و عدم توانایی پرداخت آنها می گردید که در روش جدید مشترک علاوه بر دریافت صورتحساب مصرف دوره شاهد درگاه های آسان پرداخت بوده و دیگر مشکلات گذشته را نخواهد داشت، به نوعی فاصله بین مشترک و سیستم های شرکت کوتاه شده و عملا شاهد ارایه خدمات مطلوب خواهیم بود.

در ادامه این جلسه مدیران عامل و معاونین واحد مشترکین منطقه چهار برق کشور در خصوص جزییات اجرایی به بحث و تبادل اطلاعات پرداخته و در زمینه تحقق هرچه مطلوب تر طرح ملی قبض سبز در جلسه به بیان عملکرد خود اشاره کردند.

برچسب ها: قبض برق ، برق منطقه 4
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار