رییس بنیاد شهید زابل:
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زابل در دیدار با خانواده شهید حسین شمسی گفت: شهدای بسیجی نمونه اقتدار و اخلاص رزمندگان بودند
کد خبر: ۸۰۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸ 02 December 2019

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زابل به اتفاق رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل به همراه تعدادای از پرسنل با خانواده شهید معظم حسین شمسی دیدار و دلجویی نمودند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زابل دیدار با خانواده معظم شهدا را توفیق الهی نامید و گفت: از اینکه در محضر خانواده شهید هستیم بسی مایه افتخار و سربلندی است، چرا که خدمت کردن به ایثارگران مایه فخر و مباهاتمان می شود و ما را به سوی دلگرمی در کارها سوق می دهد.
حسین علیصوفی شهدای بسیجی را نمونه اقتدار و اخلاص رزمندگان دانست و گفت: کسانی که با میل و رغبت خود دفاع از مرزها و کیان اسلامی را برگزیدند و جان شیرینشان را برای دفاع از مردم نثار کردند ستودنی هستند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی هم در این دیدار افزود: روحیه مقاومت و ایستادگی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پشتوانه عظیم نظام اسلامی ماست.
محمد عمرانی در ادامه اظهار داشت: این روحیه برای ما دانشگاهیان درس بزرگی است که کشور و ملت ما را به سمت اقتدار و عظمت پیش برده است و در آینده نیز همین روحیه ملت عزیزمان را از شر بدخواهان و اشرار و دشمنان حفظ خواهد کرد.
وی دلجویی از ایثارگران را وظیفه آحاد مسئولین دانست و افزود: این نمونه تجلیل ها کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.
شایان ذکر است شهید حسین شمسی چهارم آذر 1347 در شهرستان زابل به دنیا آمد. پدرش عباس و مادرش صغرا نام داشت. وی به عنوان دانش آموز بسیجی درجبهه حضور یافت و سر انجام در چهارم خرداد ماه 1367 در شلمچه بر اثر اصابت ترکش دشمن بعثی به شهادت رسید. پیکرش مدتی در منطقه بر جای ماند و یکم مرداد همان سال پس از تفحص در گلزار شهدای زابل به خاک سپرده شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار