کاپیتان تیم فوتسال بانوان حفاری:
کاپیتان تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری با بیان این‌که امسال کارمان در لیگ خیلی سخت است، گفت: به قهرمانی هم فکر می‌کنیم و تلاش‌مان رسیدن به این مهم است.
کد خبر: ۸۰۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 01 December 2019

سارا افرازی درخصوص پیروزی تیمش در هفته اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برابر سایپا، اظهارکرد: بازی خیلی سختی بود و پیش‌بینی چنین بازی را می‌کردیم زیرا مسابقه ما با تیم صدرنشین بود.

وی ادامه داد: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم و ان‌شاالله هفته آینده نیز یک بازی خوب با تیم پویندگان شیراز داشته باشیم.

کاپیتان تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که در این فصل چقدر عنوان قهرمانی را برای تیم‌خود متصور هستید؟ گفت: این فصل نسبت به فصل‌های دیگر خیلی سخت است زیرا تیم‌ها تقریبا در یک سطح هستند. فکر می‌کنم کارمان خیلی سخت است ولی به قهرمانی هم فکر می‌کنیم و تلاش‌مان رسیدن به این مهم است.

وی عنوان کرد: امسال بازی‌های متفاوتی را به نمایش گذاشته‌ایم و خدا را شکر روز به روز هماهنگ‌تر ‌شده‌ایم و ان‌شاءالله همین روند را ادامه دهیم.

همچنین آرزو صدقیان زاده، کاپیتان تیم فوتسال بانوان سایپا در گفت‌و گو با ایسنا در خصوص شکست تیمش در بازی برابر ملی‌حفاری، عنوان کرد: حریفان در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شوند زیرا تمام تیم‌ها پس از استراحتی که داشته‌اند با تمام قوا حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: تماشاگران شاهد یک بازی خیلی زیبا از سوی تیم‌های سایپا و ملی‌حفاری بودند. فوتسال است و امکان دارد، توپ‌ها وارد دروازه شوند یا نشوند. خیلی خوب بازی کردیم ولی یکسری از موقعیت‌های‌مان گل نشد. ملی‌حفاری تیم‌ خیلی خوبی است و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

این بازیکن تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: صد درصد تمام توان‌مان را می‌گذاریم که قهرمان شویم. اولین بازی نیم‌فصل دوم بود و طبیعی است که کمی نوسان داشته باشیم ولی مطمئنم ادامه فصل به این صورت نیست و نتایج خیلی بهتری از تیم ما خواهید دید.

تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری روز جمعه (هشتم آذرماه) در اولین بازی نیم‌فصل دوم لیگ برتر کشور موفق شد با حساب ۴ بر ۲ برابر سایپا به برتری برسد و با دو پله صعود، صدرنشین شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال بانوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار