استاندار خوزستان تاکید کرد:
استاندار خوزستان گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم، توجه به مسئله آب و فاضلاب منطقه اسلام آباد اهواز از ضروریات و اولویت ها است.
کد خبر: ۸۰۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۹ 01 December 2019

جلسه بررسی مشکلات منطقه کم برخوددار کوی اسلام آباد به ریاست دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان؛ پیمان کاظمی نژاد دستیار عمرانی استاندار ؛ رضوانی مدیرکل روابط عمومی استانداری خوزستان و مدیران دستگاه ها ی اجرایی هم اکنون در سالن شهید رجایی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش"تابناک"؛ غلامرضا شریعتی شامگاه شنبه (۹ آذرماه) در حاشیه جلسه رسیدگی به مشکلات منطقه اسلام آباد اهواز،اظهار کرد: رفع مشکلات این منطقه با همکاری و هماهنگی متولیان و دستگاه ها امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات منطقه اسلام آباد با الگو گیری از اقداماتی که برای منطقه مهدیس انجام شد، رفع می شود، افزود: با عزم جدی و اراده خدمت رسانی به مردم، پروژه به پروژه و در بازه های زمانی این مشکلات مرتفع می شود.

استاندار خوزستان اولویت اول و اصلی را رسیدگی به مشکلات آب و فاضلاب عنوان کرد و گفت: با توجه به اهمیت سلامت مردم، توجه به مسئله آب و فاضلاب از ضروریات و اولویت ها بوده و از طریق سرمایه گذاری بخش خصوصی حل می شود.

وی با اشاره به اینکه در حوزه درمان، مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: در بخش مدارس و شهرداری هم مشکلاتی وجود دارد که دستگاه های متولی این حوزه باید با سرعت بیشتری در جهت رفع این موارد اقدامات لازم را انجام دهند.

شریعتی با تاکید بر اینکه باید شرایط سکونت و زندگی بهتر برای شهروندان منطقه اسلام آباد اهواز فراهم شود، تصریح کرد: دستگاه ها موظف هستند هر کدام بنا به وظیفه خود، فعالیت های خود را پیش برده و در جلسات آینده گزارش کار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار