سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری:
سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: انصراف تیم‌ها همیشه از شروع لیگ فوتبال و فوتسال بانوان کشور اتفاق افتاده است که فدراسیون یا باید ضمانت‌نامه قوی از تیم‌ها بگیرد یا باید چاره دیگری بیاندیشد تا شاهد انصرف تیم‌ها نباشیم.
کد خبر: ۸۰۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 30 November 2019

مینا بارانی پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش در بازی اول نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور برابر سایپا، اظهارکرد: بازی سختی بود و پیش‌بینی چنین دیداری را هم داشتیم. سایپا خیلی جنگنده بازی کرد و واقعا ما را اذیت کرد اما توانستیم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان این‌که از تمام بازیکنانم که با تمام وجودشان بازی کردند، قدردانی می‌کنم گفت: دیدار بعدی ما با تیم پویندگان فجر شیراز است و باید بتوانیم در تمام بازی‌ها به پیروزی برسیم زیرا تمام تیم‌ها برای ما سخت محسوب می‌شوند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری درباره سطح لیگ برتر نیز عنوان کرد: با توجه به این‌که بازیکنان بین تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند، کیفیت لیگ خیلی بالا رفته است اما متاسفانه برخی تیم‌ها در ابتدای لیگ یا میانه‌های مسابقات انصراف می‌دهند و این کار را برای تیم‌هایی که منسجم بازی می‌کنند، کمی سخت می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید فدراسیون باید چه اقدامی انجام دهد تا شاهد انصراف تیم‌ها نباشیم؟ گفت: انصراف تیم ها همیشه از شروع لیگ فوتبال و فوتسال بانوان اتفاق افتاده است که فدراسیون یا باید ضمانت‌نامه قوی از تیم‌ها بگیرد یا باید چاره دیگری بیاندیشد تا شاهد انصرف تیم‌ها نباشیم.

بارانی در پاسخ به این سوال که داوری‌ها را چطور ارزیابی می کنید؟ عنوان کرد: امروز داوری خوب بود. به هر حال داوران نیز انسان هستند و ممکن است مثل ما مربیان و بازیکنان دچار اشتباه شوند اما فدراسیون باید کاری کند تا سطح داوری نسبت به سطح کیفی لیگ بهتر شود و بالاتر برود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار