به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان شهرداری اهواز با حضور گردان ۱۱٩ امداد و نجات، بیت المقدس، فرماندهان و نیروهای سازمان بسیج شهرداری اهواز به مدت دو روز (۵ و ۶ آذر) در منطقه عمومی اهواز برگزار گردید.
کد خبر: ۸۰۱۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ 29 November 2019

 

 

حضور بسیجیان شهرداری اهواز در رزمایش اقتدار و مقاومت

 به گزارش سایت شهرداری اهواز به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج رزمایش اقتدار بسیجیان شهرداری اهواز با حضور گردان ۱۱٩ امداد و نجات، بیت المقدس، فرماندهان و نیروهای سازمان بسیج شهرداری اهواز به مدت دو روز (۵ و ۶ آذر) در منطقه عمومی اهواز برگزار گردید.

در این رزمایش نیروهای سازمان بسیج شهرداری اهواز در تجمع 15 هزار بسیجی که در چهلمین سالروز تشکیل بسیج مستضعفین با حضور آیت الله موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان، آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، شهردار اهواز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ،مدیران شهرداری، امیر سرتیپ دوم حمزه بیداری ، جمعی از فرماندهان سپاه و نیروهای مسلح و خانواده شهدای شهرداری در اهواز برگزار شد، حضور یافتند.

در این تجمع آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری بر استفاده بیشتر از ظرفیت بسیج دانشگاه ها و حوزه های علمیه تاکید کرد و گفت: خوزستان استعدادهای فراوانی دارد که در این شرایط سخت اقتصادی، بسیجیان می توانند نقش موثری ایفا کنند.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان نیز در این اجتماع گفت: مردمی بودن بسیج از مهمترین شاخص‌های بسیج است و ما همواره بسیج را از جنس مردم می‌دانیم که با خدمت به مردم این مسیر باید ادامه پیدا کند.

سردار حسن شاهوارپور افزود: در بخش خدمات‌رسانی،گروه‌های جهادی ما همواره در کنار مردم بودند که نمونه بارز آن در دوران سیل است که خالصانه به مردم خدمت کردند و در قضایای اخیر نیز بسیجیان دلاور در کنار نیروی انتظامی در برابر فتنه‌گران مردانه ایستادند.

گفتنی است سازمان بسیج شهرداری اهواز در این رزمایش، برنامه های متنوعی از جمله کلاس های عقیدتی،تاکتیکی عملیاتی، نشست های بصیرتی، آموزشی،تخصصی و میدان تیر برای کلیه بسیجیان و مدیران شهرداری اهواز را برگزار کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار