سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی گفت: شاخص بهره‌مندی مشترکان این استان از فاضلاب شهری با حدود ۶۵ درصد، بالاتر از میانگین کشور آن به میزان ۵۰ درصد می‌باشد.
کد خبر: ۸۰۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 29 November 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، علیرضا رضوی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات حوزه آب و فاضلاب روستایی بوکان با بیان اینکه شاخص بهرمندی این شهرستان نیز در بخش آب و فاضلاب شهری بالاتر از میانگین کشوری و استانی است، افزود: شاخص بهره‌مندی مشترکان شهر بوکان از فاضلاب شهری ۹۷ درصد است.

رضوی در خصوص مجتمع آبرسانی ۱۶۵ روستایی بوکان نیز اظهار داشت: مراحل اجرایی آن که با حضور معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در هفته دولت کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر به پیمانکار واگذار شده و اعتبارات آن از محل صندوق توسعه ملی تامین می‌شود که با اجرای آن آب ۹۵ درصد روستاهای شهرستان تامین خواهد شد.

وی افزود: طول شبکه این مجتمع ۵۵۰ کیلومتر است که ۳۰۰ کیلومتر آن خط اصلی و مابقی خط فرعی است که در طول پنج سال به اتمام می‌رسد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بوکان و بوی نامطبوع آن نیز گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار اصل نهال در محوطه تصفیه‌خانه کاشته شده‌است و علاوه بر آن تاسیسات این تصفیه‌خانه ارتقا پیدا می‌کند تا بتوانیم بوی نامطبوع را به حداقل برسانیم.

رضوی در خصوص فاضلاب شهرک گلستان بوکان یز بیان کرد: در حال حاضر ایستگاه پمپاژ در حال بتن‌ریزی است و تا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

جمعی از مردم بوکان در این آیین مشکلات خود در بخش آب و فاضلاب شهری را با سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در میان گذاشتند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار